אלי גוטמן מתכנן חמישה שינויים בהרכב מול בלגיה

דסה
דסה | צילום: אסף קליגר

הנבחרת המריאה לבריסל: "אל תספידו אותנו". חמד, ריקן, ייני ופרץ יפתחו

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל יצאה לבריסל, בלגיה, למשחק אשר מסתמן כאחרון של המאמן אלי גוטמן. אימון הבוקר בוטל על ידי אלי גוטמן, שאמור לקיים שיחה ראשונה עם השחקנים רק בבית המלון בבריסל.

 

האכזבה בקרב השחקנים גדולה, אולם ישנה גם אופטימיות של אחד השחקנים שאמר לספורט1 לפני ההמראה: "אל תספידו את אלי גוטמן ואת השחקנים כי עד שזה לא נגמר זה לא נגמר. הכול יכול להתרחש בבריסל ובניקוסיה במקביל, תמתינו עם הביקורות עד שלישי בערב. אלי גוטמן מסוגל לעשות מהפך".

 

 

הנבחרת המריאה ללא ניר ביטון המורחק ואלי דסה הפצוע, כשגם חלוץ הפועל קריית שמונה אחמד עאבד הפצוע בכף רגלו ייעדר. בבית המלון בבריסל ימתין לשחקני הנבחרת המגן/קשר של ויטסה ארנהיים שרן ייני שהתאושש מפציעה. דו"ח הסקאוטינג על נבחרת בלגיה הגיע לידיו של אלי גוטמן שיעבור עליו לראשונה במהלך הטיסה לבריסל.

 

המאמן הלאומי ספג ביקורת על ההתנהלות שלו בהכנה למשחק ובעיקר על הרכב שבחר, שנראה כמו מכבי תל אביב מחוזקת בלגיונרים, וכן על אי השמעת קולו לאחר שניר ביטון כבש את שער השוויון נגד קפריסין.

 

גוטמן אתמול. היה עדיף לשחק על נקודה? (אסף קליגר)

 

בתוך הנבחרת טענו כי גוטמן היה צריך להסתפק בתוצאת תיקו שהייתה משרתת את נבחרת ישראל כמו ניצחון ולא לתת לשחקניו להפוך את המשחק להפקרות מקצועית של בעט ורוץ להציל את המולדת.

 

נראה כי בנוסף לאלי דסה וניר ביטון אמורים גם בירם כיאל, עומרי בן הרוש ומואנס דאבור לאבד את מקומם בהרכב הפותח לשרן ייני, אופיר דוידזאדה אבי ריקן, דור פרץ ותומר חמד.

 

חמד. בבלגיה הוא צפוי להיות ב-11 של גוטמן (דניאל סטרבורבדיס)

עוד באותו נושא: דור פרץ, שרן ייני

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי