הצוות הרפואי אישר: תומר חמד כשיר לקארדיף

חמד. בהחלט היה חסר לשחפים
חמד. בהחלט היה חסר לשחפים | צילום: Gettyimages

חלוץ ברייטון החלים מהפציעה ויחזור לסגל בשבת. ב"גארדיאן" פירגנו.

(גודל טקסט)

כריס יוטון, מנג'ר ברייטון, קיבל היום (שישי) בשורה מצוינת כאשר הצוות הרפואי של השחפים אישר רשמית לתומר חמד לשוב למשחק הבית של מוליכת הצ'מפיונשיפ מול קארדיף סיטי.

תחילה חששו במועדון כי מדובר בפציעה רצינית של הישראלי, אך כאמור שמחו לשמוע על חזרתו המוקדמת למגרשים.

כזכור, החלוץ הישראלי נפצע במהלך המחצית הראשונה של משחק החוץ בוולבס והוחלף מיד עם פתיחת המחצית השנייה. השחפים התקשו לכבוש ללא מלך השערים של הקבוצה וסיימו ב-0:0 מעט מאכזב.

בעקבות הפציעה אקס אלמריה נעדר מהסגל במשחק החוץ בבולטון וקבוצתו של כריס יוטון סיימה רק ב-2:2. לאחר שני המשחקים, הפער מהמקום השני בטבלה, בו ניצבת מידלסברו, ירד לנקודה אחת בלבד – בעוד ההפרש מהשלישית, רדינג, עומד על שש נקודות.

חמד, שסבל מפגיעה בשריר, צפוי לפתוח את המשחק על הספסל ולהשתלב במהלך המחצית השנייה כאשר מי שצפוי לפתוח בחוד של השחפים הוא בובי זמורה הוותיק. שחקן נוסף שהיה בספק למשחק אך עבר את מבחן הכשירות הוא ברונו, הבלם הספרדי. מי שימשיך לקבל את הקרדיט ב-11 של יוטון הוא בירם כיאל שממשיך לבסס את מעמדו כאחד השחקנים החשובים בקבוצה. קשר הנבחרת טרם החמיץ דקת משחק בתשעת המחזורים הראשונים של הליגה.

בעיתון ה"גארדיאן" האנגלי ערכו כתבה על הצלחתה של ברייטון והתייחסו בין השאר להשפעתם הרבה של חמד וכיאל בחזרת הקבוצה לצמרת . 

על חמד נכתב:"להיעדרות של תומר חמד היה חלק נכבד באובדן הנקודות נגד בולטון והוא החלים מפציעתו ויעמוד לרשות המאמן  לקראת קארדיף. החלוץ הישראלי הבקיע 5 שערים, כולל שערי הניצחון נגד איפסוויץ' והאל. ההתחלה של חמד באנגליה מצדיקה את החלטת הבעלים וברייטון ללכת עליו בקיץ ולפתוח את הכיס".

על כיאל: "ההבאה שלו מסלטיק בינואר הייתה החלטה מוצלחת שהשפיעה רבות על תפקוד חוליית הקישור בקבוצה".

כיאל. האיש של כריס יוטון במרכז המגרש (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי