בוזגלו, שהר וביטון לא בסגל מול מכבי פ"ת

מליקסון. ישוב להרכב ותוכלו לצפות בו בשידור ישיר
מליקסון. ישוב להרכב ותוכלו לצפות בו בשידור ישיר | צילום: דני מרון

נתק בין מאמן באר שבע לברדה. מליקסון כשיר וגם: הניחוש המטורף

(גודל טקסט)

בהפועל באר שבע מתוחים מאוד לקראת המשחק הביתי ב"טרנר" מול מוליכת הטבלה, מכבי פתח תקווה. בסופו של דבר המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ ספורט2 בשעה 20:15.

בנושא קצת אחר, מנחש ישראלי החליט להסתכן לפני פתיחת העונה וניחש שמכבי פ"ת תזכה באליפות. נכון לרגע זה ולהפתעת כולם, קבוצתו של רן בן שמעון אכן מוליכה את הטבלה. למרות שהסיכויים אינם גבוהים, בהחלט מדובר בניחוש נועז ואם מכבי פ"ת אכן תעשה את הבלתי ייאמן, הבחור ירוויח ובגדול. היחס לזכייה של מכבי פ"ת בצלחת הוא 100.00 – כלומר על כל שקל שתשימו – תרוויחו פי מאה.

מה נגיד לכם? הבן אדם בנתיים תופס!

Posted by Footime on Friday, October 2, 2015

בקבוצה של ברק בכר מבינים כי כל תוצאה מלבד ניצחון עשויה לגרום לתפנית שלילית, כאשר מעבר לעניין התוצאה כל העיניים של האוהדים, השחקנים ושל בכירי ההנהלה יופנו להרכב שיחליט לפתוח איתו ברק בכר על רקע המתיחות הגדולה בחדר ההלבשה בין המאמן לבין הקפטן, אליניב ברדה, אשר נמצאים בנתק מסוים.

בכר ייאלץ לבצע מספר שינויים כפויים לאור מכת הפציעות הגדולה שפוקדת את הקבוצה בשבועיים האחרונים. המגן בן ביטון, הקשר מאור בוזגלו והחלוץ בן שהר פצועים ולא יהיו בסגל למשחק מול קבוצתו של בן שמעון. מתן אוחיון צפוי להחליף את ביטון בהגנה, אנתוני ווקאמה צפוי לפתוח במקומו של בוזגלו ובחוד ההתקפה בכר יצטרך לבחור בין שלומי ארביטמן שפתח בשני המשחקים האחרונים לבין אליניב ברדה. גם מהראן ראדי צפוי לפתוח על חשבונו של רועי גורדנה שאכזב מול הפועל עכו. 

ראדי. אמור לשוב לקישור של בכר (ירון אלפי)

בנוגע למאור מליקסון שהיה בספק גדול למשחק, הוא החלים מהפציעה ונראה כי יפתח בהרכב. נותרו כרטיסים בודדים בלבד להתמודדות והאצטדיון יהיה מלא לחלוטין – כאשר האוהדים המקומיים מקווים כי יהיה זה ניצחון הבכורה של קבוצתם באצטדיון החדש. 

הרכב משוער: גורש, אוחיון, סוארז, צדק, דוידזאדה, ראדי, הובאן, אוגו, מליקסון, ווקאמה, ברדה (ארביטמן).

"באים לתקן את ההפסד להפועל עכו"

לאחר הפסד הבכורה בליגה, 1:0 במושבה נגד בני סכנין בשבוע שעבר, במכבי פ''ת רוצים לחזור למסלול הניצחונות במשחק הקשה בטרנר.

 

באימונים האחרונים עבד בן שמעון עם שחקניו על הטעויות מההפסד האחרון ובקבוצה רוצים לחזור מבירת הנגב לפחות עם נקודה וזאת כדי לצאת לפגרת הנבחרת כשהם במקום הראשון.

 

"זה לא משנה מי משחק בב''ש, כל אחד יותר טוב מהשני שם וזו תמיד קבוצה מצויינת. אנחנו באים לתקן את ההפסד בשבוע שעבר נגד סכנין, ששם לא הגיע לנו להפסיד וזה היה חבל עבורנו" אמר שחקן בקבוצה.

 

בפן המקצועי, המאמן רן בן שמעון יערוך שינוי אחד בהרכב הקבוצה לעומת ה-11 שפתחו בשבוע שעבר: איטור מונרוי, קשר הרכש הספרדי, יזכה סוף סוף להופעת בכורה בהרכב של בן שמעון וזאת על חשבונו של גידי קאניוק. נאור פסר טרם החלים מהפציעה וייעדר שבוע נוסף מהסגל.

 

לאור העלייה בכמות הקהל וניסיונות השיווק של הקבוצה, השבוע תצא הסעה כפולה של אוהדים מפ''ת אל בירת הנגב כשעל פי ההערכות כ-400 אוהדים ילוו את הקבוצה במשחקה החשוב.

 

הרכב משוער: איתמר ניצן, דור אלו, קסאביא תומא, עומר דנינו, אליסון דוס-סנטוס, חגי גולדנברג, איטור מונרוי, מינדאוגס פאנקה, ג'ו מונונגה, עידן שמש, מוחמד כליבאת

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי