בורלא יפתח במקום דובאי, מורי ימשיך ב-11

עגייב. ימשיכו לנצח?
עגייב. ימשיכו לנצח? | צילום: מני בן ארי

בני יהודה מעודדת לקראת כפ"ס (19:15, ספ'2). יצחק על הספסל של נעים

(גודל טקסט)

בני יהודה תארח הערב (ראשון, ישיר בספורט2 החל מ-19:00) באצטדיון בלומפילד את הפועל כפר סבא במשחק בו המנצחת תתרחק מהקו האדום.

 

בבני יהודה מעודדים מהעלייה לרבע גמר גביע הטוטו לאחר ניצחון 1:3 על מכבי ת"א והכוונה בשכונה היא ליצור המשכיות והתקדמות לעבר הפלייאוף העליון, דבר שיהווה הפתעה גדולה. המאמן יוסי אבוקסיס לא תרגל את הקשר תיירי דובאי בהרכב בשל ירידה חדה בכושרו ובהשקעה של באימונים. אביעד בורלא אמור לשחק במקומו. הבלם סארי פלאח אמור לשבת על הספסל כשדן מורי יקבל קרדיט ע"ח. בהתקפה מועדף החלוץ הניגרי ג'וד נורו על פניו של אוהד קדוסי.

 

 

הפועל כפר סבא תגיע עם למעלה מ-1,000 אוהדים שידחפו את השחקנים לניצחון חוץ. המאמן פליקס נעים ימשיך בהתקפה עם לנרי קהינדה כשרן יצחק שסיים עונש הרחקה יהיה על ספסל המחליפים לצידו של יאניס פאפאדופולוס שאיבד את מקומו בהרכב לרז כהן.

 


אבוקסיס. מחפש רצף (מני בן ארי)

 

הרכב משוער בני יהודה: דלה אינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, דן מורי, בן צעירי, אביעד בורלא, אסי בלדוט, אמיר עגייב, אלמוג בוזגלו, פדרו גלבאן, ג'וד נורו.

 

הרכב משוער הפועל כפר סבא: אוהד כהן, לירן ז'אן, דינו שקבורץ, עמיר נוסבאום, סמי אלקיים, אלירן סימון, ריף מסיקה, רז כהן, הוגו לופס, מאוויס צ'יבוטה, לנרי קהינדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי