דורה: "צמאים לניצחון ראשון, לא נפספס שוב"

דורה. חייבים את זה לאוהדים
דורה. חייבים את זה לאוהדים | צילום: עדי אבישי

מאמן נתניה בטוח לקראת הפועל חיפה. על מכת הפציעות: "בעיקר חוסר מזל"

(גודל טקסט)

אמנם רק ארבעה מחזורים חלפו מפתיחת העונה, אולם הלחץ נותן את אותותיו בקרב לא מעט קבוצות מליגת העל. שתיים מהן, מכבי נתניה והפועל חיפה, ייפגשו ביום שבת באצטדיון בנתניה למשחק בו המארחת טרם ניצחה העונה, בעוד האורחת לא טעמה את טעמן של שלוש נקודות מאז מחזור הפתיחה.

 

מאמן נתניה, שלומי דורה, דיבר היום (חמישי) באימון על מצבה הלא פשוט של קבוצתו: "אנחנו צמאים לניצחון ראשון, אנחנו חייבים את זה לאוהדים ולכולם. פספסנו את זה במשחקים הקודמים ואנחנו לא מתכוונים לפספס את זה שוב. אנחנו לא מסתכלים על מה שהיה שנה שעברה, הקבוצה השנה שונה, אנחנו מסתכלים קדימה ולא חוששים כי ברגע שהניצחון הראשון יגיע הקבוצה הזאת תמריא למעלה".

 

 

בנוסף ללחץ המקצועי, הקבוצה מעיר היהלומים מתמודדת עם מכת פציעות שלא זכורה גם לוותיקי המועדון, עם פציעותיהן הקשות של ישראל זגורי, ערן לוי, דיא סבע ועאמר מסארווה. בהקשר זה אמר דורה: "נהייתה מין עננה סביב נתניה ודיבורים על כך שהפציעות הן מגמתיות וקשורות בהכנה לקויה, אנחנו רוצים למגר את המחשבה הזאת ולהבהיר שאין קשר בין הפציעות והן כל אחת לגופה וקשורות בעיקר בחוסר מזל".

 

קשר הקבוצה, מושיקו לוגסי, הוסיף: "שלוש הנקודות האלו חשובות לנו ונעשה הכל כדי להשאיר אותן בבית. שלומי מדרבן אותנו לקראת המשחק ואנחנו מאמינים שנצליח לעשות את זה. מכת הפציעות? זה כדורגל, דברים כאלו קורים, אבל אני מאמין שהם יחזרו חזקים ובוגרים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי