אכזבה במכבי נתניה מסמיליאניץ' וסיסאיי

בנתניה התאכזבו מאיבוד הנקודות
בנתניה התאכזבו מאיבוד הנקודות | צילום: אסף קליגר

ביקורת נגד צמד הזרים שהיו חלשים מול ק"ש. דורה: "פסלו לנו שער חוקי"

(גודל טקסט)

"שדדו לנו שער חוקי, לא להאמין איך הקוון הרים את הדגל", כך אמרו הבוקר (ראשון) במכבי נתניה לאחר התיקו אמש מול קרית שמונה (1:1), תיקו ששם את המאזן של הצהובים על 3 נקודות בלבד מ-12 נק' אפשריות.

 

בנתניה התאכזבו מאד מצוות השיפוט בראשותו של גל ברגר, שבחר כאמור לפסול את השער של גאל מרגוליס בדקה ה-45 בטענת נבדל שלא היה ומנע מהקבוצה של שלומי דורה, ככל הנראה, ניצחון בכורה.

 

 

האכזבה בנתניה גדולה מאד הבוקר לאור המצב וצורת המשחק ובעיקר. גם החלוץ ממדו סיסאיי, ששיחק אתמול לאורך כל 90 הדקות והיה חלש מאד, ספג ביקורות.

 

גאל מרגוליס חגג מוקדם מדי (אסף קליגר)

 

זר נוסף שאכזב את הצוות המקצועי הוא מילאן סמיליאניץ', הקשר הסרבי שגם כן ספג ביקורת בעקבות השער שספגה הקבוצה באשמתו וטענו כי משחקן עם ניסיון כמו שלו מצופה שלא לטעות בצורה כזאת.

"סה"כ הגול שספגנו בא לנו משום מקום אבל חזרנו והיינו טובים מק"ש לאורך כל המשחק", אמר המאמן שלומי דורה לאחר המשחק, "לדעתי נפסל לנו שער חוקי שיכול היה לשנות לחלוטין את פני המשחק, כי לרדת למחצית ביתרון שער היה משנה את המשחק לחלוטין".

בנתניה מודאגים מהפציעה של ישראל זגורי, שצפוי לעבור במהלך היום בדיקת MRI לבדיקת חומרת הפציעה בברך אחרי שאמש סובב אותה במשחק. את המשחק מול הפועל חיפה בשבת הבאה יחמיץ זגורי בוודאות וכעת בנתניה מתפללים שזגורי לא ייעדר תקופה ארוכה, כמו שקרה לערן לוי ודיא סבע שמושבתים לעוד מספר חודשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי