309 מיליון ליש"ט נכנעו לביליץ' ולווסטהאם

הסיטיזנס מאוכזבים. ה-11 היקרים ביותר אי פעם שלהם
הסיטיזנס מאוכזבים. ה-11 היקרים ביותר אי פעם שלהם | צילום: Gettyimages

מנצ'סטר סיטי הפסידה 2:1 לפטישים עם ההרכב היקר ביותר שלה אי פעם

(גודל טקסט)

מנואל פלגריני בעט בדלי בתוך שבוע. בעוד שלז'וזה מוריניו היה שבוע מושלם, הצ'יליאני ספג שני הפסדי בית באלופות (יובנטוס) ואתמול לווסטהאם בליגה בתוצאה 2:1.

 

ההפסד של סיטי התרחש דווקא כשהיא עלתה לשחק עם ההרכב הכי יקר שלה אי פעם – בשווי 309 מיליון ליש"ט, אבל הפסידה לקבוצה של סלאבן ביליץ', ווסטהאם שהפכה לקוטלת הענקיות הרשמית. 

 

 

ווסטהאם מדורגת כבר שנייה בליגה אחרי שגברה העונה גם על ארסנל 0:2 באמירויות, על ליברפול באנפילד 0:3 וכעת באיתיחד על סיטי 1:2. נצחונות מושלמים בלוע הארי. 

 

קווין דה בריינה אומנם כבש בבכורה בהרכב אחרי שעלה 54 מיליון ליש"ט, אבל פלגריני זעם על השחקנים היקרים שלו ושוב הכיסא שלו מתחיל להתנדנד אחרי שני הפסדים לא פשוטים. "לא משנה שדה בריינה כבש, משנה שלא ניצחנו" אמר. עד השבוע סיטי לא ספגה, אבל בשני משחקים ספגה 4 שערים ולדברי הצ'יליאני השחקנים חזרו להרגלים הגרועים שלהם משנה שעברה שעלו להם בזכיה בתארים. 

 

דה בריינה אחרי שער הבכורה. לא עזר לסיטי (AFP)

 

סיטי רצתה ניצחון 12 ברציפות בליגה (כולל עונה שעברה) שהיה מקרב אותם לשיא של הפרמיירליג שהשיגה ארסנל בעונת האליפות 2003/4 עם 14 נצחונות, אבל זה לא קרה. "היה לנו שבוע רע. לא הראנו מספיק ריכוז בהגנה. נתנו לווסטהאם להבקיע נגדנו בקלות ולא אשתמש בפציעה של סילבה כתירוץ". גם הבלם וינסנט קומפני נעדר בעקבו פציעה.

 

המצטיין במשחק היה שוער ווסטהאם, הברזילאי אדריאן שקיבל ציון 8 בעיתוני הממלכה. סלאבן ביליץ' החמיא בסיום לסיטי: "זה היה לנו הרבה יותר קשה מאשר הניצחונות על ארסנל וליברפול. האמת שהיה מגיע לסיטי לפחות תיקו, כי מחצית שנייה הם היו טובים מאיתנו. הניצחון אולי הגיע לנו גם בגלל שכבשנו שני שערים, נלחמנו חזק מחצית שנייה". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי