ממאדו סיסאיי צפוי לפתוח בהרכב נתניה

סיסאי. עדיין לא בכושר משחק
סיסאי. עדיין לא בכושר משחק | צילום: Gettyimages

החלוץ יערוך הופעת בכורה. דורה: "הכי חשוב שהוא יודע לכבוש, זה חסר לנו"

(גודל טקסט)

במכבי נתניה חוששים מאד מהמשחק בקרית-שמונה מחר (שבת). לא רק שהקבוצה תיאלץ לנדוד לאצטדיון המושבה בשל עונש הרדיוס שקיבלה בעקבות התפרעות אוהדים במשחק הפתיחה מול מכבי פ"ת, אלא שהקבוצה של שלומי דורה פתחה את העונה בצורה צולעת עם 2 נקודות מ-9 אפשריות. בנתניה יודעים איבוד נוסף של נקודות יחמם עוד יותר את סיר הלחץ של במועדון.

 

הבשורה המשמעותית מבחינתו של דורה, היא צירופו של החלוץ הגמבי, ממאדו סיסאיי, שיצטרך להחזיק את ההתקפה של נתניה כמעט לבדו ולפתור את בעיית הכיבושים המשמעותית של הקבוצה. סיסאיי נבחן בנתניה קרוב ל 10 ימים והרשים את המאמן, שייתן לו כבר מחר את חולצת ההרכב על חשבונו של גאל מרגוליס המאכזב.

 

 

"סיסאי התאמן אתנו במהלך השבוע, מכיוון שידוע לנו שהוא עדיין לא בכושר של 100% הוא עובר אימונים אישיים כאשר בסדר העדיפויות שלנו הוא לשלבו כבר במשחק הקרוב למקסימום דקות", אמר המאמן על חלוץ הרכש החדש בראיון לאתר הרשמי של מכבי נתניה.

 

דורה. "יודעים שלא יעשו לנו חיים קלים" (דני מרון)

 

"עד כה הוא מראה יכולות מצוינות, וננסה להפיק ממנו את המיטב. פיזית הוא מאוד חזק ולמרות הגובה שלו הוא לא שחקן מגושם. רואים שהוא יודע להוביל את הכדור והכי חשוב שהוא יודע לתת גולים, שזה מה שחסר לנו", הוסיף המאמן.

 

לקראת המשחק מול קרית שמונה אמר דורה: "אנו יודעים שזו קבוצה שלא תעשה לנו חיים קלים. נצטרך לדעת איך לעצור את שחקני ההתקפה שלהם. אני מצפה לראות בצד שלנו קבוצה הרבה יותר דינאמית בחלק הקדמי שתדע לייצר יותר מצבים ממה שהיה במשחקים האחרונים ולגרום לזה שניקח את שלושת הנקודות אלינו. כמובן שבחלק ההגנתי נצטרך להמשיך ולהיות מסודרים בהגנה כדי שנדע לא לספוג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי