מילאנו הכחולה: 0:1 לאינטר על מילאן בדרבי

גווארין. בסוף הוא מצא את המסגרת
גווארין. בסוף הוא מצא את המסגרת | צילום: AFP

גווארין הניף את רגל שמאל בדקה ה-58, הנראזורי שמרו על הפסגה

(גודל טקסט)

אינטר עם שלושה ניצחונות רצופים, הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם בסרייה A, והניצחון הערב (ראשון) היה המתוק מכולם – היא עשתה זאת בדרבי מול מילאן.

 

פרדי גווארין הקולומביאני הניף את רגל שמאל אחרי 58 דקות, ובבעיטה מחוץ לרחבה, מרחק של כ-18 מטר, כבש את השער היחיד שהעניק 0:1 לנראזורי על פני היריבה העירונית.

 

 

המשחק היה קצבי ושני הצדדים הגיעו למצבים קורצים, כאשר במילאן היה זה לואיז אדריאנו שכבר בפתיחה יכול היה לכבוש אך נבלם באחד על אחד. גם מריו באלוטלי שעלה מהספסל בדקה ה-62 וערך הופעת בכורה מחודשת במועדון, סיכן את שערו האנדנוביץ' אך הכדור ננעץ בקורה.

אווירה מחשמלת במילאנו. הכחולים גם חגגו בסיום (Gettyimages)

כאמור לעיל, אינטר היא הקבוצה היחידה בתום 3 מחזורים באיטליה שמאזנה מושלם, ואילו מילאן במקום ה-12 בלבד עם 3 נקודות. למיכאילוביץ' יש עוד עבודה רבה לפניו – וגם חוב להחזיר לאוהדים על הפסד בדרבי.

מהלך משחק:

כבר בדקה השלישית הגיעה ההזדמנות הראשונה בדרבי, כאשר קרלוס באקה הכניס מסירת עומק נפלאה ללואיז אדריאנו הברזילאי, שנעצר באחד על אחד אצל האנדנוביץ'. יובטיץ', שכבשה שלושה שערים בשני מחזורי הפתיחה, סיפק את המצב הראשון של הנראזורי כשבעט מחוץ למסגרת בדקה החמישית.

אדריאנו בהזדמנות המצוינת כבר בפתיחה (AFP)

פרדי גווארין היה קרוב היה לכבוש את השער במשחק כשמצא עצמו ברחבת מילאן, אך הבעיטה שלו נבלמה לקרן. ממש שניות לפני השריקה למחצית, היה זה שוער הרוסונרי, דייגו לופז, שמנע מאיקרדי שער ממצב כיבוש וודאי.

בדקה ה-55 שוב גווארין היה קרוב לכבוש, אחרי שהצליח לחמוק מבן ארצו, ספאטה, ונגח מקרוב כדור שהדף לופז לקרן. כעבור ארבע דקות הקולומביאני כבר חגג – הוא הניף את הרגל ומכ-18 מטר בעט כדור לפינה הרחוקה, לופז לא יכול היה להגיע לכדור. 0:1 לאינטר.

בדקה ה-71 סאנטון העביר כדור רוחב מאגף ימין, איקרדי הגיע ראשון עם הראש אך הכדור טס מעל השער. הזדמנות גדולה לנראזורי להכפיל את יתרונם. מריו באלוטלי עלה מהספסל בשורות הרוסונרי ובדקה ה-78 בעט כדור חזק שפגש את הקורה. אינטר מנצחת ושומרת על המאזן המושלם ועל הפסגה.

מספרת, אדומים, פנדלים ושערים רבים במחזור מפתיע

מוקדם יותר היום באיטליה, ארבעה משחקים מתוך חמישה הסתיימו בתוצאה 2:2. במשחק היחיד שהוכרע, ניצחה לאציו 0:2 את אודינזה (מאטרי עם צמד, 64 ו-73).

סאסואלו המפתיעה סיימה ב-2:2 מול אטלנטה, שם כבש הצ'יליאני מאוריסיו פינייה שער נפלא במספרת. הצ'יליאני כבש צמד (13 ו-33) וגם הורחק בצהוב שני בדקה ה-48. מנגד, בשורות האורחת שלזכותה 7 נקודות משלושה מחזורים, כבשו מניאנלי (22) ופלורו פלורס (40). גם סאסואלו נותרה ב-10 שחקנים אחרי ששימה וורסליקו קיבל צהוב שני בדקה ה-84.

פינייה. כבש צמד, אחד במספרת, וגם הורחק (Gettyimages)

אם לא די באירועים במשחק בין סאסואלו לאטלנטה, גם שני פנדלים הוחמצו – ניקולה סנסונה החמיץ עבור סאסואלו בדקה ה-17 ומקסימליאנו מוראלס פספס הזדמנות להעניק לאטלנטה ניצחון בדקה ה-86.

נאפולי ממשיכה לאכזב ובמאזנה שתי נקודות בלבד מתוך 9 אפשריות. אינסינייה כבר בדקה השביעית איזן ל-1:1 במשחק החוץ של התכולים מול אמפולי, שעלתה ליתרון משער של סאפונרה בדקה השלישית.

אמפולי הוליכה פעם נוספת כשפוצ'יארלי בדקה ה-18 קבע 1:2, אך אלאן בדקה ה-50 קבע חלוקת נקודות והצדדים נפרדו ב-2:2.

תוצאות נוספות: ורונה – טורינו 2:2, פאלרמו – קארפי 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי