2:3 לגראסהופרס בבאזל, דאבור עם שער הניצחון

דאבור. חוגג את הניצחון הגדול
דאבור. חוגג את הניצחון הגדול | צילום: gettyimages

שער ענק למלך השערים של הליגה (10). גם ניר ביטון מצא את הרשת

(גודל טקסט)

מואנס דאבור וקבוצתו גראסהופרס התארחו הערב (ראשון) אצל באזל במסגרת המחזור ה-15 של הליגה השוייצרית והשיגו ניצחון חוץ יוקרתי 2:3 משער של החלוץ הישראלי בדקה ה-81 לאחר משחק קצבי ונהדר של שתי הקבוצות.

על פניו, זה אמור היה להיות משחק העונה, אלא שהאלופה נתנה גז, הביסה את כל מה שזז, ניצלה את המעידות של החרגולים ופתחה פער עצום, שנראה בלתי ניתן לסגירה, של 13 נקודות בראש הטבלה. בעקבות הניצחון, ההפרש בין הקבוצות ירד לעשר נקודות. החרגלים יכולים לחלום על מהפך?

גראסהופרס הדהימה את האלופה כאשר כבשה פעמיים בחצי שעה הראשונה, יוריק ראבה (19) ומארק סוכי (26, עצמי) ועלתה ל-0:2 כנגד כל הציפיות.

באזל עלתה למחצית השנייה הרבה יותר אגרסיבית והצליחה להשוות את התוצאה בזכות שערים של קאלה (63) ואמבולו המצוין (73).

בדקה ה-81, כאשר היה נראה ששתי הקבוצות יסתפקו בנקודה, מואנס דאבור קיבל כדור במחצית המגרש של האלופה, הצליח לעבור בקלות שני שחקנים ומ-20 מטר בעט חזק לפינה השמאלית. החלוץ כבש את העשירי שלו העונה (מלך השערים של הליגה בצוותא עם מארק יאנקו ומלך הבישולים עם 11) וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון חוץ יקר מפז לקבוצה מציריך. 

מלך השערים והבישולים של הליגה (Gettyimages)

ניר ביטון כבש את שערו החמישי העונה בכל המסגרות, ב-1:4 של סלטיק מול רוס קאונטי. קשר הנבחרת עשה זאת בנגיחה רבע שעה לסיום המשחק.

ביטון כובש את החמישי שלו העונה בכל המסגרות (Gettyimages)

ביברס נאתכו, לא פתח בהרכב של צסק"א מוסקבה בליגה בפעם הרביעית ברציפות, בהפסד החוץ 2:1 מול קרסנודאר. נאתכו נכנס בפתיחת המחצית השנייה. למרות ההפסד, סגנית האלופה עדיין מוליכה את הטבלה.

אייל גולסה פתח בהרכב והשלים 90 דקות ב-3:3 של קבוצתו פאוק סלוניקי מול פנתראקיקוס. אקס מכבי חיפה פתח בהרכב קבוצתו בפעם השלישית ברציפות לאחר תקופה ארוכה בה לא זכה לדקות משחק.

 שרן ייני עלה כמחליף בדקה ה-46 בהפסד ויטסה 2:0 לאלקמאר במחזור ה-12 בהולנד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי