"לא זוכר את בלדוט רץ כך גם כשהיה צעיר"

אבוקסיס. הרביץ ציונות במחצית וקיבל מלחמה
אבוקסיס. הרביץ ציונות במחצית וקיבל מלחמה | צילום: עדי אבישי

יוסי אבוקסיס לאחר ה-1:2 על כפ"ס: "מסיר בפני השחקנים את הכובע"

(גודל טקסט)

"במחצית אמרתי לשחקנים 'או שנוותר על המשחק ויש לנו תירוץ מאו שאנחנו גברים ונתמודד' ואני מסיר בפניהם את הכובע", כך אמר יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה בסיום הניצחון 1:2 כל כפר סבא.

 

אבוקסיס הוסיף: "קטסטרופה לרדת למחצית עם אדום, אבל השחקנים נתנו מלחמה אדירה. לא זוכר את בלדוט רץ ככה גם כשהוא היה צעיר. עשינו שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים וזה מראה על יציבות".

 

על השוער המחליף איתמר ישראלי: "חיבקתי אותו בסיום ואמרתי לו כל הכבוד. מגיע לו".

 

אסי בלדוט: "פתחנו את המשחק ממש טוב, הבקענו שני שערים והיינו דומיננטיים ופתאום משום מקום הם הבקיעו ואינגובה הורחק. היה קשה אבל אני חושב שמשחקים כאלה צריך לתת את הלב והנשמה ועל זה דיברנו במחצית. למי שנותן את הכל מגיע לנצח".

 

על דן מורי: "הוא חזר מחו"ל והוכיח שיש לו ערך מוסף". על ישראלי: "הוא נכנס במקום דלה ושיחק כאילו הוא כבר כמה שנים בליגת העל".

 

נעים. "היינו יכולים לצאת עם נקודה" (עדי אבישי)

 

אביעד בורלא הוסיף אחרי הניצון: "הינו יכולים להבקיע את השער השלישי למרות האדום. היה קשה אבל וידענו לצאת עם ניצחון".

 

פליקס נעים, מאמן כפר סבא: "אני מאוכזב כי לפי מהלך המשחק היינו יכולים לצאת עם נקודה, אבל כשלא הולך אז לא הולך. היו לנו טעויות בניצול מצבים ובני יהודה ממצב וחצי הבקיעו שני שערים.

 

"יזמנו ויזמנו ולא יצרנו מספיק מצבים טובים כי בני יהודה הסתגרו ואין לי בעיה עם זה. כל משחק בשבילנו זה מלחמה אבל אם נשחק כמו הערב אני מאמין שיכולת כזאת תספיק כדי לשרוד בליגה".

 

ריף מסיקה: "התחלנו טוב והגולים באו משום מקום. הראינו אופי כי קבוצות אחרות היו מתפרקות. לדעתי האדום הקשה עלינו, כי המשחק הפך להיות צפוף – בני יהודה עשו הגנה מצוינת והקשו עלינו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי