"השקעתי בבנק פנאן, כולם אהבו אותו"

שאראס. קריירה וזיכרונות
שאראס | צילום: Gettyimages

נחשפה האוטוביוגרפיה של שאראס: "פיני גרשון אכל פיצה באימונים"

(גודל טקסט)

כמו ספורטאים רבים גם שארונאס יאסיקבצ'יוס פתח את ליבו בספר אוטוביוגרפי שנכתב על ידי העיתונאי האיטלקי פייטרו סקיבטה.

 

הספר משחזר את חייו ואת הקריירה של הליטאי. הוא דיבר על הקריירה האירופית, קריירת ה-NBA ועוד וכמובן חשף פרטים מעניינים.

 

 

על מוני פנאן כתב: "מיד אחרי שחתמתי במכבי אמרו לי שמוני יהיה האבא והאמא שלך. הוא היה מנהל השקעות. במשך 30 שנה הוא ניהל עבור שחקנים ממכבי תל אביב סכומי כסף גבוהים. דייויד פדרמן לא אהב את זה. מהסיבה הזאת המועדון פיטר את מוני לזמן מסוים מתפקידו. הוא הציע לי לעשות איתו עסקים לעתים קרובות. כשהסכמתי, זה היה זמן קצר לפני ההתרסקות שלו. אהבתי את מוני פנאן. כולם אהבו אותו. אני מודע לכך שהוא השאיר הרבה אנשים בחובות. בלוויה שלו בכיתי הרבה, והייתי רוצה לזכור אותו בגלל מה שהוא העניק לי".

 


גרשון. "אכל פיצה בזמן שרצנו" (עדי אבישי)

 

על פיני גרשון: "גרשון היה סופר נחמד עם השחקנים אבל הוא לא עשה שום דבר חוץ מלהתבונן בנו ולהפריע. לפעמים ראינו אותו מדבר בשני טלפונים בו זמנית, או אוכל פיצה בזמן שרצנו מצד אחד לצד שני של המגרש. בלאט עשה את כל העבודה".

 

עוד הוסיף: "לפיני אולי לא היה אכפת מאימונים, אבל הוא היה אולי 'מאמן המשחקים' הכי טוב בעולם. היו לי אינסטינקטים מדהימים". על בלאט הוסיף: "כשנותרתי ללא קבוצה וניסיתי לחזור למכבי תל אביב, הוא דיבר עליי טובות מול העיתונאים אבל הצביע נגד להחזיר אותי בפגישה של המועדון ובחר להחתים את תיאו פפאלוקאס, זה גרם לי לקצת חוסר נעימות ולכאב".

 


פדרמן. ידע ולא אהב (עדי אבישי)

 

"בעונה הראשונה, השחקן שהכי הרשים אותי מבין כולם היה בלות'נטאל. גרשון לא אהב אותו בכלל והעדיף את גור שלף, למרות שידע שדייויד טוב יותר. בלות'נטאל אף פעם לא ויתר. הייתה לו גישה ייחודית, קצת אגואיסטית ולא הכי נעימה. אבל הוא היה אינטנסיבי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי