עוד מכה לבית"ר י-ם: פריירה הותקף ע"י שוטרים

הוכה עי שוטרים. קלאודמיר פריירה
הוכה עי שוטרים. קלאודמיר פריירה | צילום: אודי ציטיאט

הקשר הברזילאי הוכה בסמוך לביתו. משטרת ישראל: "מדובר בטעות בזיהוי"

(גודל טקסט)

קשרה הברזילאי של בית"ר ירושלים קלאודמיר פריירה הותקף אתמול (ראשון) בלילה בטעות ליד ביתו שבירושלים ע"י שוטרים סמויים בעקבות טעות בזיהוי ונמצא כרגע בבדיקות בחדר המיון במרכז הרפואי שערי צדק שבירושלים הקשר, שאינו דובר את השפה העברית ולא שולט באנגלית, התבקש ע"י ארבעה בלשים של משטרת ירושלים להזדהות. פריירה, שלא ידע להסביר מי הוא ולא נשא עמו תעודה מזהה, ניסה להימלט ולאחר מרדף קצר נתפס ע"י ארבעת השוטרים, שלטענתו היכו אותו באופן קשה.

 

פריירה לא הסכים להתפנות לטיפול בבית החולים וסיפר על המקרה לאנשי בית"ר ירושלים. הקשר לא הגיע לאימון היום במתחם בית וגן מהסיבה שפניו חבולות והוא סובל מכאבים עזים.

 

ראשי הקבוצה, המאמן סולובודאן דראפיץ' ומספר שחקנים יגיעו במהלך היום לביתו של הקשר כדי לעודד אותו. בבית"ר ירושלים מתכוונים לבדוק את המקרה מול המשטרה, כשכבר הבוקר הגיע קצין משטרת ירושלים למתחם האימונים של הקבוצה, סיפר על המקרה והתנצל על התקרית האלימה והמביכה.

 

קלאודימיר בבית החולים (באדיבות בית"ר ירושלים)

 

תגובת המשטרה: "במהלך פעילות סמויה שהתקיימה באזור רמת בית הכרם יצא אדם שבדיעבד זוהה כקלאודימיר פריירה. הנ"ל הבחין בבלשים והחל להימלט מהמקום, על אף קריאות השוטרים שהזדהו וקראו לו לעצור מספר פעמים, רץ בניגוד לכיוון התנועה בין מכוניות נוסעות וסיכן את עצמו ואת השוטרים. לאחר מרדף נעצר החשוד והחל להיאבק בבלשים שהשתלטו עליו תוך שימוש בכוח סביר. עם מעצרו התברר כי הוא אינו מבין את השפה ולכן לא עצר ונמלט וכי היתה טעות בזיהוי על ידי הבלשים". סיכמו במשטרה.

 

בבית"ר ירושלים ממתינים בדריכות למסיבת העיתונאים של שיקיים ביום חמישי הבעלים אלי טביב, במהלכה צפוי להודיע על מינוי של מקורבו לנאמן מטעמו לניהול הקבוצה ולספר על השתלשלות האירועים במכירת אלי דסה ושלומי אזולאי למכבי תל אביב.

 


מחכים למוצא פיו. אלי טביב (אבשלום ששוני)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי