דיווח: יובנטוס שיפרה את ההצעה על דרקסלר

דרקסלר. הגברת הזקנה ממשיכה בשלה
דרקסלר. הגברת הזקנה ממשיכה בשלה | צילום: Gettyimages

בלוג העברות: מנגלה יישאר בסיטי, ומה ייעץ קסאנו לבאלוטלי?

(גודל טקסט)

שבועיים נותרו לסגירת חלון ההעברות. חיזוקים אחרונים לקבוצות שכבר החלו את העונה, עסקאות אחרונות גם לאלו שטרם פתחו במסע. הבלוג של ספורט1 מסכם את השוק החם מדי יום.

 

18:45

 

אנטוניו קסאנו הוותיק סימס למאריו באלוטלי שהוא צריך לחתום בלה סמפ. לפי ה'גאזטה דלו ספורט' השניים נמצאים בקשר מתמיד בנייד. "תבוא לסמפדוריה ולא תצטער. יחד נעשה דברים גדולים", כתב לו קסאנו.

 

רוברטו דונאדוני מועמד לאמן את מארסיי אחרי שמרסלו ביילסה התפטר. שורה של מועמדים כבר הוזכרו לתפקיד, אבל עדיין לא מונה מאמן. דונאדוני אימן בשנתיים האחרונות את פארמה שירדה הקיץ לליגה החמישית בגלל חובות כלכליים.

 

אלסנדרו דיאמנטי האיטלקי בן ה-32 הוצג היום בווטפורד אחרי שעבר בדיקות רפואיות. הקשר התוקף בן ה-32 שיחק לאחרונה בגוואנגז'ו הסינית. בעבר שיחק בווסטהאם יונייטד והוא השחקן ה-13 שהצרעות רכוש העונה. 

 

 

אליאקים מנגלה בסופו של דבר לא יושאל לולנסיה במסגרת רכישת ניקולאס אוטמנדי. המנג'ר, מנואל פלגריני הטיל על כך וטו בטענה שהוא שיחק מצוין נגד צ'לסי בניצחון 0:3. 

 

ליון הציגה את הבלם החדש שלה מאפו יאנגה-אמביווה שהגיע מרומא. בעבר שיחק בניוקאסל ומונפלייה ועלה לליון 8 מיליון יורו.

 

 

 

 

 

16:00

 

גוקאן אינלר בבדיקות רפואיות בלסטר סיטי לקראת החתמתו בקבוצה. קשר נאפולי בן ה-31 בחר דווקא בלסטר למרות שהיו לו הצעות משאלקה, בשיקטאש ו-ווסטהאם יונייטד. לסטר שילמה עליו לנאפולי 5 מיליון ליש"ט. 

12:30

יובנטוס מנסה בשנית לרכוש את קשר שאלקה, ג'וליאן דרקסלר, אבל גם אריק לאמלה (טוטנהאם) ואיסקו (ריאל מדריד) בתמונה. הצעת יובנטוס האחרונה לשאלקה היא 18 מיליון יורו 9 מיליון שיתקבלו בהתאם להישגי הקבוצה והישגי השחקן.

אינטר מעוניינת בסמיר נאסרי במקום קובאצ'יץ' שאמור להצטרף לריאל מדריד.  
 

11:30

אנטוניו רודיגר הוא הרכש החדש של רומא. הוא הגיע לבדיקות רפואיות במועדון ויירכש ב-8 מיליון יורו משטוטגרט. 

 

אנדריי יארמולנקו, שחקנה של דינאמו קייב, בדרך לאברטון, כך מדווח ה'ליברפול אקו'. כמו כן מפרסם העיתון כי אסייר יראמנדי עדיין מוזכר כמועמד להגיע לליברפול מריאל מדריד. 

11:00

סרחיו ראמוס, בלם וקפטן ריאל מדריד, חתם היום על הארכת חוזהו וישתתף במסיבת עיתונאים חגיגית בה תהיה גם משפחתו. חוזהו החדש הוא עד 2020 והוא ירוויח כ-10 מיליון יורו לעונה כפי שדרש בתחילת המו"מ עם ריאל מדריד. העונה ראמוס פותח את עונתו ה-11 במדי הבלאנקוס (לחץ כאן לידיעה נפרדת).

 

אינטר רוצה לרכוש אחרי מכירת מתיאו קובצ'יץ' לריאל מדריד את פאביו קואנטראו ואיבן פרישיץ'. קובאצ'יץ' יעלה בסופו של דבר 35 מיליון יורו ועוד 5 מיליון יורו יתקבלו מבונוסים.  ב'אס' טוענים כי למרות השמועות על עזיבה אפשרית של איסקו, שמאוכזב ממעמדו לאור החתמתו של מתאו קובאצ'יץ', הוא יישאר ויילחם על מקומו. למרות זאת הוא הבהיר שהוא משאיר פתח למעבר לקבוצה אחרת.

10:00

עסקת מכירתו של ניקולאס אוטמנדי מוולנסיה למנצ'סטר סיטי עומדת להיסגר. העיתונאי הספרדי בעל הבלוג הידוע, גילאומה בלאג, צייץ שהעיסקה נסגרה. סיטי תשלם עבור בלם נבחרת ארגנטינה 40 מיליון יורו. אליאקים מנגאלה, בלם סיטי, אמור לעבור בהשאלה לוולנסיה. כך סיטי לא תעבור על חוקי "הפייר פליי הפיננסי". 

09:30

העיתון 'ספורט' של קטאלוניה מתלונן שמנצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם 80 מיליון יורו על תומאס מולר ולא מוכנה לשלם 30 מיליון יורו על פדרו

באנגליה מדווחים שארסנל ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות במריו גצה, שחקנה של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה.

מנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה בסך 27 מיליון יורו על קשר לאציו לוקאס ביגליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי