ריאל תקיים טקס פרידה מאיקר קסיאס

קסיאס. ריאל תשלים את שכרו
קסיאס. ריאל תשלים את שכרו | צילום: Gettyimages

עסקת קסיאס לפורטו נסגרה סופית, הבלאנקוס ישלמו את מירב שכרו

(גודל טקסט)

עיסקת איקר קסיאס נסגרה סופית הבוקר (חמישי). השחקן חתם לשנתיים עם אופציה להארכה לשנה נוספת בפורטו. בגלל שיטת המיסוי בפורטוגל, ריאל מדריד תצטרך לשלם לשוער משכורת נטו של 5.5 מיליון יורו לעונה פלוס ופורטו תשלם עוד 2 מיליון יורו נטו. קסיאס בן ה-34, שעזב את ריאל מדריד אחרי 16 שנה, הסכים לקיצוץ קל בשכרו. ההודעה הרשמית צפויה היום.

 

אחרי ששני השחקנים הגדולים הקודמים שנפרדו מ"הבלאנקוס" עשו זאת בטעם רע ובחופזה (ראול וגוטי), ביקש "סן איקר" לקבל טקס פרידה בסגנון סטיבן ג'רארד בליברפול, עם המשפחה, השחקנים והאוהדים שיבואו לומר לו שלום ותודה אחרי שני עשורים וחצי בריאל. הטקס צפוי להתרחש מחר או בשבת בשעה 14:00.

 

 

קסיאס הסכים לעבור לאחר ששוכנע על ידי מאמנה הספרדי של פורטו, ז'ולאן לופטגי. השניים הפכו ידידים טובים אחרי שלופטגי – שהיה גם הוא שוער ואף רשם הופעה אחת בריאל מדריד – עבד זמן מה בקבוצה כמאמן שוערים. אחוות שוערים שכזאת.

 

בפורטוגל הכל ערוך ומצוחצח לבואו של השחקן. מבחינתם, מדובר בשידרוג ענק לליגה. קסיאס הוא אגדה בכל מקום בעולם ובוודאי אצל המדינה השכנה, שתמיד סבלה מרגשי נחיתות מול "האחות" הגדולה יותר. השוער הספרדי יודע שהלחץ עליו בעונה הבאה יהיה קטן בהרבה בליגה הפורטוגלית בהשוואה לליגות הגדולות בעולם וכמובן לזה שיש על "הבלאנקוס". בנוסף, הוא ירוויח כסף טוב – עיסקה משתלמת לשני הצדדים.

 

 

קסיאס זכה ב-18 תארים עם ריאל מדריד: 5 אליפויות ליגה, 3 צ'מפיונס ליג, 2 גביעי המלך, גביע ביניבשתי, 2 סופרקאפ של אירופה, מונדיאליטו אחד ו-4 סופרקאפים ספרדיים. אם אכן ישחק בפורטו, הוא יהיה אחד מארבעת השוערים הגדולים הזרים בהיסטוריה של פורטוגל – פיטר שמייכל ששיחק בספורטינג ליסבון, מישל פרודום וז'וליו סזאר בבנפיקה.

 

 

בתוך כך, יוצג היום הרכש הראשון של ריאל מדריד המגן הברזילאי דנילו בשעה 14:00 בסנטיאגו ברנבאו. השחקן שנרכש מפורטו ב-31.5 מיליון יורו אמר אתמול עם בואו לשדה התעופה: "אני מאושר להיות כאן". הוא נפצע לפני הקופה אמריקה ב-8 ביוני ולא השתתף בטורניר, אבל מתאושש מהפציעה. ריאל מדריד כבר עסוקה בהכנות לעונה החדשה. איסקו ששיחק עד כה עם חולצה מספר 23 יקבל את החולצה מספר 22 איתה שיחק במלאגה, בעוד נאצ'ו יחליף את החולצה מספר 18 ב-6.

עוד באותו נושא: איסקו, איקר קסיאס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי