מאזו: "זה יהיה משחק נגד כל מדינת ישראל"

מאזו. יהיה משחק קשה
מאזו. יהיה משחק קשה | צילום: Gettyimages

מאמן שרלרואה: "יהיו 35 אלף אוהדים משולהבים". דה לוקאס סובל ממתיחה

(גודל טקסט)

מאמן שרלרואה, פליצ'ה מאזו, ממשיך בסדרת ההצהרות המרתקות שלו. אחרי הצהיר כי המשחק הראשון של קבוצתו באירופה תזכיר לו אירוע אחר ושיש לבית"ר ירושלים 60% סיכוי לעבור את קבוצתו, גם הפעם הוא לא נשמע שאנן למרות הניצחון 1:5 במשחק הראשון.

 

מאזו אמר: "יהיה לנו משחק קשה נגד 35,000 צופים משולהבים (מישהו צריך לעדכן אותו, י.ז) ושחקנים שירצו לנקום ולהראות את יכולים לנצח אותנו. בעצם זה יהיה משחק נגד כל מדינת ישראל. נשחק באצטדיון שהכינוי שלו הגיהינום. הם יחפשו נקמה. זה משחק בארץ זרה, באצטדיון לא מוכר. מי שחושב שיהיה קל טועה".

 

 

מגן הקבוצה, פראנסיס אנגנה, אמר: "הדקות הראשונות יהיו מכריעות. אם לא נספוג המשחק יהיה קל יותר עבורנו". השחקן הופתע שכבר היתה הגרלה ביום שישי והיריבה הבאה שלהם ידועה. "לא רוצה לדעת את מי הגרלנו עד אחרי המשחק", אמר לעיתונאים. חוץ מקלנט טיימון הקשר הצרפתי הפצוע כל הסגל ייצא מחר בבוקר בטיסה לישראל.

 

שחקן שלא ייקח חלק במשחק הוא פאבלו דה לוקאס, שהורחק במשחק הראשון והיה חשש שקרע את רצועות הברך. היום (שלישי) התברר כי הפציעה אינה חמורה ובבדיקה ראשונית אובחן מתיחה קלה בברך. השחקן ייבדק ביום חמישי ע"י ד"ר פרנקל וייחל טיפול לצורך החלמה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי