UFC

CM פאנק: "מקווה לערוך בכורה ב-UFC בדצמבר"

CM פאנק. בדצמבר באוקטגון?
CM פאנק. בדצמבר באוקטגון? | צילום: Gettyimages

המתאבק שהפך ללוחם הוסיף: "אני רוצה, אבל עדיין לא מוכן לאוקטגון"

(גודל טקסט)

אחד האנשים היותר מעניינים בעולם ההיאבקות ולאחרונה גם באומנויות הלחימה, פיל ברוקס (הידוע בכינוי הזירה CM פאנק) נתן אופטימיות למעריציו לקראת הבכורה שלו ב-UFC.

 

פאנק, שחתם על חוזה בארגון בדצמבר האחרון ועשה מעבר חד מעולם הספורט הבידורי לאוקטגון, התראיין לאתר הרשמי של UFC ועדכן: "הייתי רוצה להיכנס לקרב כבר היום, אבל אני צריך להיות מוכן בשביל דבר כזה ולכן האימונים הקשים. אני עובד על בכורה בדצמבר 2015 או ינואר 2016 ומקווה שאגיע בכושר מול היריב שייקבע לי".

 

פאנק דיבר על היחסים עם המאמנים שלו: "אני בכלל לא מתווכח איתם ולא מקבל פידבקים בנוסח 'היית טוב היום'. הם אומרים לי לבוא ב-7 בבוקר, אז אני בא ב-7 בבוקר. הם אומרים לי מה לאכול, אז אני אוכל את זה, הם אומרים לי איזה תרגיל לעשות ואני מבצע".

 

פאנק הוא אחד המתאבקים הכי מרתקים ב-WWE והעזיבה שלו בינואר 2014 הייתה מתוקשרת ועוררה עניין רב. בנובמבר האחרון הוא סיפר בפודקאסט של קולט קבאנה על הסיבות לעזיבתו והודיע שהמניע הכי גדול לפרישה מההיאבקות היה הבריאות שלו, אך בו בעת הוסיף כי היה במערכת יחסים רעה עם ראשי הארגון ולמרות שלדעתו היה טוב, הוא לא זכה להיות באירוע המרכזי של רסלמניה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי