יו"ר ההתאחדות לכדורגל עופר עיני, המנכ"ל רותם קמר והיועץ המשפטי אפרים ברק קיבלו את הדו"ח שהגיש מנהל נבחרת ישראל, ישראל שצ'וצ'ינסקי בפרשת ה'קזינו' בו בילו 15 שחקני נבחרת ישראל בבריסל שעות לאחר ההפסד לנבחרת בלגיה ולפני ההמראה חזרה לישראל.
על פי גורמים בהתאחדות לכדורגל הנושא יועבר להליך משמעתי והעונש הצפוי לרוב השחקנים שהיו מעורבים בפרשה היא הרחקה מנבחרת ישראל למספר משחקים ועונש כספי. אין כוונה לפגוע בקבוצות ובעיקר לא במכבי תל אביב לה היו בפרשת הקזינו מספר נציגים.
כל שמות השחקנים שיצאו לבילוי הועברו בדו"ח להתאחדות לכדורגל לאחר שיחה שניהל מנהל הנבחרת עם השחקנים והובהר להם כי אמירתם היא תצהיר להתאחדות לכדורגל.
השחקנים יצאו מבית המלון על דעת עצמם ולא ביקשו אישור למהלך משום גורם מוסמך בנבחרת או מאנשי הביטחון. כל השחקנים הכירו את הקוד האתי האוסר יציאה ולפני הטיסה לבלגיה היה אף ריענון בנושא. מנהל הנבחרת החזיר את דרכוני השחקנים מהסיבה שהנבחרת ברובה יצאה לישראל מהמלון ללא בידוק היישר למטוס ובשל טיסה של מספר שחקנים ליעדים אחרים באירופה.

ישראל שצ'וצ'ינסקי. הגיש את הדו"ח (אודי ציטיאט)
שמותיהם של השחקנים שלא יצאו לקזינו ונותרו במלון הועברו גם הם לראשי ההתאחדות שתפעל מעכשיו בפרשה בהליך המשמעתי.
מה דעתך על הכתבה?