Sport1 Banner

"יצאנו לקזינו דרך הכניסה, לא ברחנו מהמלון"

ה-11 בבלגיה. המעורבים בפרשה לא מוכנים להתנצל
ה-11 בבלגיה. המעורבים בפרשה לא מוכנים להתנצל | צילום: אודי ציטיאט

שחקני הנבחרת לא מוכנים להתנצל: "הקמפיין הסתיים ומי שרצה יצא"

(גודל טקסט)

בהתאחדות לכדורגל ממתינים לדו"ח שאמור להגיש עד יום שלישי מנהל הנבחרת הלאומית, ישראל סטוצ'ינסקי, בנושא יציאת רוב שחקני הנבחרת מבית המלון להמר בקזינו בבריסל.

 

השחקנים אינם מוכנים להוציא הודעת התנצלות מאורגנת ומבחינת השחקנים הם לא ביצעו כול עברה המצריכה התעסקות בנושא של ההתאחדות לכדורגל.

 

 

כבר בסוף השבוע בשיחות של בכירים משתי קבוצות בליגת העל עם גורמים בהתאחדות לכדורגל, דובר על מהלך בו עתיד להיפסק לשחקנים עונש הרחקה ממשחקי ליגת העל. בשיחה הובהר כי למכבי ת"א, לה 9 נציגים בנבחרת, יש מספר גדול של שחקנים וענישה דרך הליגה תפגע בה בעיקר, אך היא לא היחידה שעלולה לשלם שלא באשמתה.

 

על האמירות השונות כי השחקנים התחמקו מהמלון דרך יציאות צדדיות הרחק מעיני אנשי הביטחון וגורמי הנבחרת,  אמר שחקן בנבחרת הלאומית: "לא ברחנו ולא התחמקנו מהמלון. מבחינת כולנו מי שרצה יצא כי הקמפיין הסתיים. לא עזבנו את המלון במחתרת ולא דרך יציאות צדדיות. כול מי שעזב יצא דרך הכניסה המרכזית כשבלובי היו מספר גדול של אנשי נבחרת ישראל ומי שהיה אחראי לאבטחה".

 

להתאחדות לכדורגל ידועים כול שמות השחקנים שעזבו את בית המלון ושל אלו שנותרו בחדרים שלהם. על פי השחקנים לא נאמר להם במפורש על ידי שום גורם כי אסור להם לעזוב את בית המלון.

 

 מתברר שהשחקנים שיצאו מהמלון התחלקו לשתי קבוצות ובילו בשני בתי הימורים שונים – אחד הצמוד לבית המלון והשני המרוחק מספר דקות נסיעה במונית. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי