כמה טוב בבית: ארסנל ניצחה את סטוק 0:2

שחקני ארסנל חוגגים. ניצחון ביתי ראשון העונה
שחקני ארסנל חוגגים. ניצחון ביתי ראשון העונה | צילום: GettyImages

וולקוט (31) וז'ירו (83) העניקו ניצחון ביתי ראשון. סיטי נשארה מושלמת

(גודל טקסט)

כנראה שפגרת הנבחרת הגיע בזמן מצוין עבור ארסנל. התותחנים התקשו להציג יכולת משכנעת בפתיחת העונה, אך היום (שבת) הכל נראה אחרת כשניצחו את סטוק 0:2.

 

בזמן שכל קבוצות הפרמיירליג רכשו שחקנים, דווקא וונגר ישב בשקט והעדיף והתמקד בקבוצה שיש לו, למרות הביקורת הרבה שהפנו כלפי החלק הקדמי.

 

 

והאופציות של ארסן ונגר מקדימה לא גדולות. חלון ההעברות נסגר מאז המשחק האחרון של הקבוצה (0:1 מול ניוקאסל), אך הצרפתי לא הוסיף אף חיזוק והסתפק ברכישה היחידה שלו בקיץ – פטר צ'ך מצ'לסי. ואם לא די בכך, דני וולבק, ג'ק ווילשייר ותומאס רוזיצקי פצועים ונעדרים.

 

הצרפתי הוכיח שכנראה הסבלות משתלמת, כששנני החלוצים שלו, תיאו וולקוט (31) ואוליבייה ז'ירו (83) כבשו את השערים, במשחק חד צדדי לחלוטין.  "הפוטרס" יכולים להתנחם רק בעובדה שהשוער שלהם, ג'ק באטלנד, הוכיח יכולת מרשימה כשעצר 26 בעיטות. לצערו שתיים אחרות חדרו פנימה.

 

התותחנים יכולים עכשיו להתפנות להכנות למשחק ליגת האלופות מול דינאמו זאגרב ביום רביעי.

 

מהלך המשחק:

 

דקה 31

ארסנל עולה ליתרון 0:1: אוזיל סידר כדור מצוין לווקלוט המהיר שהגיע מאחור והמשיך לרשת.


וולקוט. שער ביתי ראשון העונה (gettyimages)

דקה 83

ארסנל עולה ליתרון 0:2: קרן לתותחנים וז'ירו עלה מעל כולם ונגח לרשת.


ז'ירו. הרגיע את האוהדים (
gettyimages)

 

משחקים נוספים:

 

מנצ'סטר סיטי שמרה על מאזן מושלם הודות לשער דרמטי של הילד הניגרי קלצ'י אינ'אצ'ו בתוספת הזמן, שער שהעניק 0:1 על קריסטל פאלאס ומאזן מושלם. סרחיו אגוארו נפצע בדקה ה-25 והוחלף על ידי קווין דה בריינה שערך בכורה.

 

נוריץ' השיגה 1:3 על בורנמות' בקרב עולות. קמרון ג'רום (35), ווס וולאהאן (52) ומאט ג'רביס (67) כבשו לקנריות, סטיב קוק רק צימק (81).

 

ווטפורד גברה 0:1 על סוונזי משער של אודיון איגהלו הניגרי (59) וזאת למרות הרחקתו של ואלון ברהאמי (64). ווסט ברומיץ' וסאות'מהפטון נפרדו ב-0:0.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי