מכבי ראשל"צ גברה על נס ציונה בהארכה 35:37

סרוגו
סרוגו | צילום: אלון סגל, איגוד הכדוריד

העפילה לחצי גמר גביע השופטים. לפני כן, הצהובים הציגו את הזרים החדשים

(גודל טקסט)

מכבי ראשל"צ קיימה הערב (שני) מסיבת עיתונאים, בה הציגה את שני הזרים החדשים שלה – הסלובנים רנאטו ווגרניץ' ודיאן קנקר, שיחליפו בקו האחורי של סגנית האלופה את מילורד קריבוקאפיץ' שעזב להפועל ראשל"צ ואת דאבור טאסקוביץ' שישחק בליגה השנייה בצרפת.

 

בעוד עם קנקר התנהל מו"מ מהיר יחסית, השיחות עם ווגרניץ' נמשכו חודשיים! "שלחתי להם תמונה שהם שיחקו יחד בסלובניה, סימנתי אותם ואמרתי להם שזה יהיה חלום מבחינתי שהם יבואו לשחק יחד במכבי ראשל"צ", שיתף המאמן גלעד מאור.

 

 

בגיל 40, ואחרי 16 שנה מאז ביקר לראשונה בישראל עם לאשקו בליגת האלופות ופגש את הפועל ראשל"צ, הוא שידר רוח רעננה, ורעב לכדוריד כיאה לאחד שסיים לפני שנתיים כמלך השערים של ליגת האלופות עם מטאלורג המקדונית, כשכבש לא פחות מ- 95 שערים. בכלל, מדובר באחד השחקנים הגדולים בתולדות ליגת האלופות, ששיחק גם בליגות הטובות בעולם – בבונדסליגה בגרמניה ובספרד, וזכה במדליית כסף בעבר עם נבחרת סלובניה באליפות אירופה.

 

"אני נרגש להיות פה. שמעתי דברים טובים על מכבי ראשל"צ ובכלל על ההתקדמות של הכדוריד בישראל", אמר המקשר שמתנשא לגובה 1.96 מטר, "ההתלהבות של היו"ר יוסי גבע והמאמן גלעד מאור מאוד הדליקה אותי ואני מקווה שאוכל להציג כאן את מה שאני יודע וביחד להשיג את המטרות של המועדון, שזה אומר לקחת תארים". קנקר הוסיף: "זו תהיה עבורי חוויה לסגור מעגל עם רנטו, ויחד ננסה לסייע למכבי ראשל"צ במטרות. אני מקווה שתהיה לכולנו עונה מוצלחת".

 

רוזנטל. צפוי לחזור מהפציעה (דוד פליגל, איגוד הכדוריד)

 

ביום חמישי תמריא מכבי ראשל"צ לצמד משחקים מול פוראץ' מקרואטיה. מאור הבהיר שיחסי הכוחות, בנוסף לביתיות, משחקים לטובת הקרואטים שהחלו בהכנה מוקדם יותר. למרות זאת, עם צמד הזרים החדשים המשימה היא בהחלט אפשרית. בתקווה שגם אריאל רוזנטל ישחק מספר דקות אחרי הפציעה הארוכה שממנה החלים.

 

בהמשך, קנקר ירד והצטרף אל ההכנות של מכבי ראשל"צ למשחק רבע גמר גביע ווינר שופטים מול א.כ נס ציונה. אמיר לנגליב פגש לראשונה את קבוצתו מהשנים האחרונות. בהפסקת המחצית נרשם שיוויון 15:15. נס ציונה פתחה בסערה את המחצית השנייה, הובילה כבר 16:21, אבל מכבי ראשל"צ חזרה למשחק. בפיגור של שלושה שערים, 29:26, דקה וחצי לסיום – אריאל רוזנטל הבקיע שלושה שערים רצופים והשווה את התוצאה ל-29:29. נס ציונה, בשארית כוחותיה, נגררה להארכה שנייה תוך 4 ימים (ביום שישי היא נגררה לשתי הארכות בחולון)  לאחר שהמשחק היה בידיים שלה.

 

הסלובני קנקר קבע 34:35, ברק פריד השווה, ושרון שלם ואריאל רוזנטל הובילו את מכבי לניצחון 35:37 ועלייה לשלב חצי הגמר, שם יפגשו הצהובים את המנצחת בין הפועל אשדוד למכבי ת"א. עוד מחר (שלישי) בני הרצליה מול הפועל ראשל"צ בשלב רבע הגמר. ביום רביעי – אס"א ת"א מול רמה"ש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי