"ההזדמנות של ז'וזה מוריניו לנקום"

מפגש מסקרן עם איקר קסיאס. זו'זה מוריניו
מפגש מסקרן עם איקר קסיאס. זו'זה מוריניו | צילום: Gettyimages

לאחר הגרלת האלופות, היבשת גועשת: הפרגונים למכבי וההימור של קסיאס

(גודל טקסט)

המפגש הפיקנטי שקרב ובא בין ז'וזה מוריניו לאיקר קסיאס בשלה הבתים של ליגת האלופות הובלט היום בעיתוני אנגליה שדיווחו על ההגרלה ותפס את הכותרות הראשיות. כפי שהיה צפוי, הבית הישראלי תופס את הכותרות הראשיות בגלל הסכסוך המתוקשר שהיה בין המיוחד לשוער הספרדי בריאל מדריד. "ההזדמנות של מוריניו לנקום", היא הכותרת של ה'דיילי סטאר' שכתב כי למנג'ר צ'לסי תהיה חזרה מרגשת לפורטו, איתה זכה באליפות אירופה ב-2004 וכמובן המפגש המסקרן עם קסיאס, אותו כזכור זרק מהרכב הבלאנקוס. 

 

ספסולו של קסיאס גרם לחברו לנבחרת ספרד צ'אבי  לומר שמוריניו התייחס אליו כמו ל"בול עץ" והדבר גרם למרד שחקנים בחדר ההלבשה של הבלנקוס בעונת 2012/13. כשקסיאס חתם בפורטו עקץ המיוחד את הנשיא של הפורטוגלים פינטו דה קוסטה בשאלה "למה הוא משלם משכורת גבוהה כל כך לשוער". פינטו הגיב: "עדיף שמוריניו יסתום את הפה, כי ריאל מדריד משלמת שלושת רבעי משכרו". 

 

ב'דיילי מירור' כתבו על מכבי תל אביב שהמאמן סלבישה יוקאנוביץ' אימן את ווטפורד וטל בן חיים הבלם שיחק בעבר בצ'לסי. המאמן יוקאנוביץ', ששיחק בעבר בבלוז ולא בהצלחה גדולה, אמר: "זה יהיה תענוג לפגוש שוב את הקבוצה שלי לשעבר בלונדון". איקר קסיאס צוטט: "צ'לסי יריבה חזקה, הם יהיו מועמדים לזכייה במקום הראשון".

 

העיתון 'דיילי מייל' כתב על ערן זהבי שהיה מלך השערים בשלב המוקדמות עם 7 כיבושים. הוא העניק למכבי תל אביב במדד הסיכון לצ'לסי רק כוכב אחד, ואילו לפורטו שלושה. דינאמו קייב נחשבת בעיני העיתון למועמדת למקום השני עם 4 כוכבים. הבשורה השלילית לצ'לסי – היא האנגלייה שתיאלץ לעבור את המרחק הכי גדול בטיסות – 8,681 מייל. ה'טלגראף' פירגן למכבי. "הם אולי לא ייקחו הרבה נקודות, אבל ישחקו עם המון מוטיבציה ותשוקה".

 

גרם למרד בחדר ההלבשה של ריאל מדריד. צ'אבי הרננדס (Gettyimages)

 

העיתון הפורטוגלי 'או ז'וגו' ציין שאחת התקוות של קסיאס היא ללמד יום אחד את מוריניו לקח והוא לא צריך לחכות זמן רב, זה יקרה ב-29 בספטמבר בדרגאו. העיתון כתב שהסכסוך שלהם כל כך עמוק שנכתבו עליו אפילו ספרים. "זה יהיה משחק בו יהיו גם מלח וגם פלפל". העיתון מציין שצ'לסי הנוכחית היא עדיין בגדר סימן שאלה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי