דיווח: פרננדו יורנטה קרוב לחתימה בסביליה

יורנטה. חוזר לספרד?
יורנטה. חוזר לספרד? |

וגם: יונייטד דורשת 35 מיליון ליש"ט על דה חאה ובאלוטלי יישאר באנגליה?

(גודל טקסט)

אנחנו כמעט באמצע אוגוסט ומשמעות הדבר היא שמעט יותר משבועיים נותרו כדי לסגור סגלים למחצית העונה הראשונה. כל השמועות, ההעברות והעדכונים – בבלוג של ספורט1.

18:30

פרננדו יורנטה בדרך חזרה לספרד. חלוץ יובנטוס בשנתיים האחרונות מתקרב לחתימה בסביליה הספרדית שהרשימה אתמול בסופרקאפ האירופי עם הפסד 5:4 לברצלונה מחירו עשוי להיות 12 מיליון יורו.

 

ה'גאזטה דלו ספורט' מדווח על כך שבשעות האחרונות (רביעי) היתה התעניינות גדולה בסביליה בחלוץ הספרדי שהגיע ליובה מאתלטיק בילבאו. רדיו 'קאדנה קופה' הספרדי גם דיווח שיש התקדמות במו"מ והחתימה קרובה. צ'ירו אימובילה החלוץ שנרכש על ידי סביליה מבורוסיה דורטמונד פתח אתמול על הספסל.

15:30

אדמה טראורה חלוץ ברצלונה ב' בבדיקות רפואיות באסטון וילה לקראת חתימה בקבוצה.

 

חלוץ סלטה ויגו נוליטו הודיע שיש לו הצעות מקבוצות אחרות, אבל יעזוב את סלטה ויגו רק לברצלונה. נוליטו הוא המומעד להגיע לקבוצה אם פדרו יימכר למנצ'סטר יונייטד. נוליטו אמר שהיו לו הצעות כספיות טובות, אבל הוא מאושר בסלטה ויגו. "לא קיבלתי שום הצעה מברצלונה עד כה ומי שאומר זאת משקר".

12:00

לסטר סיטי עשויה לפנות למאריו באלוטלי בתקווה להשאיל אותו לליברפול. העברה כזאת יכולה להיות מתנת יום הולדת לחלוץ שחוגג היום 25. עוד בלסטר, מדווח כי הקבוצה קרובה להחתים את גוקאן אינלר. בשוייצרי מעוניינת גם שאלקה ופורסם כי נאפולי נתנה אולטימטום של 24 שעות לגרמנים להשוות את ההצעה של לסטר בסך 3.2 מיליון ליש"ט.

11:00

לואיס ואן חאל אותת שוב לריאל מדריד שהוא לא מוכן להיפרד מהשוער דויד דה חאה בקלות, אחרי שרשם אותו למשחקים נגד קלאב ברוז' במוקדמות ליגת האלופות. הפרסומים מדברים על כך שהשוער יישאר כנראה ביונייטד עד קיץ 2016. יונייטד עוד מתעקשת שריאל מדריד תשלם לה 35 מיליון ליש"ט על דה חאה וגם תמכור את סרחיו ראמוס. למרות שנראה כי העסקה כבר לא תצא אל הפועל, הכל עוד פתוח. 

 

ארסנל עוקבת אחרי הפולני הבינלאומי של סביליה, גז'גוז' קריכוביאק, כשארסן ונגר מוכן לשלם עליו 22 מיליון ליש"ט.

 

קריכוביאק. התותחנים עוקבים מקרוב (Gettyimages)

10:00

המבורג רוצה את קשר קרואטיה וברצלונה ב' אלן חלילוביץ'. הוא אמור להגיע אליה בהשאלה. 

מגן זניט סט. פטרסבורג, כריסטיאן אנסלדי, עשוי להצטרף לפ.ס.ז'. 

אסטון וילה הגדילה את ההתעניינות שלה בשחקן הכנף של ברצלונה אדמה טראורה שמחירו הוא 12 מיליון ליש"ט. המנג'ר, טים שרווד, טען תחילה שמדובר בסכום גבוה מדי לשחקן בן 19, אבל כעת ברצלונה מוכנה להשאלה עם התחייבות שהווילה ישלמו את המחיר אחרי שנה ואחרי שהשחקן יחתום לשלוש שנים. אסטון וילה רוצה גם את ארון לנון ואנדרוס טאונסנד מטוטנהאם שלא מתלהבים לעזוב את המועדון.

טראורה. מברצלונה לבירמינגהאם (Gettyimages)

טוטהאם הודיעה שתדחה כל הצעה לרכוש את הארי קיין אחרי שמנצ'סטר יונייטד העלתה את ההצעה לרכוש אותו ל-50 מיליון ליש"ט. 

 

אאגוסבורג רוצה את קשר צ'לסי מרקו מארין שמושאל כל עונה לקבוצה אחרת. הוא לא ממש בכושר, אבל אחרי שסיכמה עם צ'לסי על מכירת באבא רחמן היא רוצה את מארין כתוספת.

 

ווסטהאם רוצה להחזיר את שוערה הוותיק רוברט גרין מק.פ.ר.

 

בריסטול סיטי מליג-1 מוכנה לשבור את שיא העברות בליגה השלישית אחרי שהציעה לשלם 10 מיליון ליש"ט על חלוץ קריסטל פאלאס, דווייט גייל. הבעלים של הקבוצה סטיב לאונסדן, הוא מיליארדר שמוכן להשקיע כסף גדול כדי להחזיר את הקבוצה לליגה העליונה.

 

סאות'המפטון וסנדרלנד שוב רודפות אחרי מגן סלטיק וירחיל ואן דייק ההולנדי. הסיינטס הציעו עליו 10 מיליון ליש"ט, אבל ההצעה נדחתה.

 

ואן דייק. סלטיק לא מוותרת עליו בקלות (Gettyimages)

 

טורינו האיטלקית רוצה לרכוש את חאבי הרננדס, חלוצה המכסיקני של מנצ'סטר יונייטד. 

 

הופנהיים החתימה את שחקן ההגנה בן ה-19 יאניק דהאם מקרלסרוהה על חוזה לשלוש שנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי