בלוג העברות: ג'וליאן דרקסלר סיכם ביובנטוס

דרקסלר
דרקסלר | צילום: Gettyimages

וגם: ההודעה של זלאטן, המטרה של ברצלונה והרכש המפתיע של גיא לוזון

(גודל טקסט)

חלון ההעברות נמצא בעיצומו כאשר כל קבוצות היבשת מנסות להתחזק. אנחנו מביאים לכם את השמועות והדיווחים האחרונים שרצים, "חם מהשטח".

 

 

21:48

מריו גומז, חלוצה הגרמני של פיורנטינה בעונה החולפת, צפוי להשלים את מעברו לבשיקטאש הטורקית. גומז שלא השאיר חותם בטוסקנה בגלל פציעות שרדפו אותו בשנתיים האחרונות יוצג ביום שלישי הקרוב באיסטנבול.

17:15

מי שיחליף את דרקסלר בשאלקה הוא פרנקו די סנטו. החלוץ הארגנטינאי בן ה-26 ששיחק בשנתיים האחרונות בורדר ברמן הצטרף תמורת 6 מיליון יורו. די סנטו פתח את הקריירה האירופית שלו בצ'לסי של אברם גרנט ולאחר מכן שיחק גם בבלקברן וויגאן.

17:00

על פי הדיווחים ב'בילד' הגרמנית הקשר הגרמני של שאלקה, ג'וליאן דרקסלר, סיכם את תנאיו ביובנטוס. מה שנותר כעת זה לסכם את סכום ההעברה בין שני המועדונים. שאלקה דורשת 35 מיליון יורו על הכוכב בן ה-21 הנחשב לאחד הכשרונות הגדולים בכדורגל הגרמני. דרקסלר רוצה לעזוב בגלל שלטענתו חילופי מאמנים בלי סוף פגעו בקבוצה שלא עלתה השנה לליגת האלופות. הגרמני הצעיר צפוי להרוויח 3 מיליון יורו לעונה ולחתום עד 2020.

15:40

פליפה לואיס מגן צ'לסי חזר רשמית היום לאתלטיקו מדריד ממנה הגיע לצ'לסי בקיץ שעבר. הוא חתם לארבע שנים באתלטיקו מדריד ששילמה עליו 16 מיליון יורו לצ'לסי כדי שיחזור לקבוצה. למעשה הקולצ'ונרוס שילמו עליו מיליון יורו יותר מאשר מכרו אותו שנה שעברה. הוא יוצג היום (שבת) רשמית בערב במשחק הוקרה לזכרו של נשיא המועדון חסוס חיל נגד נומנסיה.

14:25

למרות כל הספקולציות ייתכן מאוד שזלאטן איברהימוביץ' יישאר עוד עונה בפ.ס.ז' עד לסיום חוזהו. הוא אמר היום: "טוב לי מאוד בפ.ס.ז' ואני מאושר. יש לנו קבוצה טובה עם שחקנים מצוינים". בראיון ל-ESPN אמר איברה: "הגענו לרבע גמר ליגת האלופות והמטרה שלנו בעונה הבאה היא להגיע רחוק יותר. פ.ס.ז' של היום מזכירה לי מאוד את צ'לסי שלפני 10 שנים שהיתה על סף הפריצה". 

 

זלטאן. "טוב לי בפ.ס.ז'" (gettyimages)

13:11

הופנהיים החתימה את החלוץ הוותיק הגרמני קווין קוראני. הוא עבר מדינאמו מוסקבה שם כבש 15 שערים ב-38 משחקים.

 

סקאי איטליה פרסם שארסנל ויובנטוס רוצות את דני סבאיוס קשר בטיס ב' בן 18 שזכה עם ספרד באליפות אירופה עד גיל 19.

12:01

פפ גווארדיולה מבאיירן מינכן רוצה את אדמה טראורה כוכב ברצלונה ב' לבאיירן מינכן.

 

ברצלונה ממשיכה להתעניין בארון ראמזי מארסנל. הוולשי אמר: "זה מחמיא לי מאוד. בעתיד אני חולם לשחק בליגה הספרדית".

11:34

סאגת אנחל די מאריה נמשכת. לפני יומיים דווח בפראנס פוטבול הצרפתי שהעסקה סגורה והוא יחתום בפ.ס.ז'. אתמול (שישי) נאמר שהעסקה פוצצה ולואי ואל חאל ביקש ממנו להישאר במנצ'סטר יונייטד. היום בבוגר הודיע ה'דיילי מירור' שהעסקה דווקא כן עומדת להיסגר בסכום מופחת יחסית של 45.9 מיליון ליש"ט. פ.ס.ז' שתשחק היום נגד ברצלונה בטוחה שהנושא סגור. הוא עלה 59.7 מיליון ליש"ט ליונייטד, אבל לא השתלב בקבוצה. ואן חאל אמר: "אני מצפה שדי מאריה יגיע אלינו לאימונים ואני לא רוצה לדבר על העברות".

 

שער ה'מירור'

 

ומה קורה עם סאגת דויד דה חאה? מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, לואי ואן חאל, טוען: "דה חאה יהיה זמין עבורנו למשחק מול טוטנהאם במחזור הראשון, והוא ישחק נגד ברצלונה".

 

בתוך כך רפא בניטס אמר שכריסטיאנו רונאלדו לא יעזוב את ריאל מדריד למרות החלומות של היונייטד להחתים אותו. בניטס אמר: "הוא שחקן ענק ווישאר בריאל מדריד.  הוא שמח, הוא משחק טוב והוכתר כמצטיין במשחק (1:4 על סיטי). הכול בסדר. בכדורגל אתה רק צריך להתמקד בעתיד החיובי".

10:13

הקבוצות "הישראליות" בצ'מפיונשיפ מתחזקות. ברייטון ממשיכה במסע הרכש כאשר החתימה את שחקן נבחרת פינלנד עד גיל 21 וואחיד האמבו חלוץ אינטר טורקו.

 

צ'רלטון של גיא לוזון החתימה את כריסטיאן סבאיוס קשר התקפי שגדל בברצלונה והיה שייך לטוטנהאם הוטספר שנה שעברה. רונאלדיניו היה בטוח שהוא יהיה כוכב ענק ויש סרט בו הוא נראה מאמן אותו כשהיה בילדים של ברסה. המרוקאי הבינלאומי זקריה ברגדיץ' שחקן כנף שמאלי מויאדוליד שהיה מושאל שנה שעברה בגנואה הצטרף גם הוא לצ'רלטון. הוא אמר לאתר הקבוצה: "הגעתי בגלל שגיא לוזון רצה אותי". עד כה החתים לוזון שישה שחקנים וזה נראה שהקבוצה שלו רוצה לרוץ בצמרת.

 

ברגדיץ'. "באתי בגלל לוזון" (gettyimages)

09:29

החלוץ הגנאי ג'ורדן אייאו בדרך לאסטון וילה. הוא כבש 15 שערים במדי לוריין הצרפתית שנה שעברה ומועמד לקבוצה. מחירו 9 מיליון ליש"ט.

 

מריו סוארס השלים את מעברו מאתלטיקו מדריד לפיורנטינה. השחקן בן ה-28 פתח רק ב-11 משחקים בקבוצה של דייגו סימאונה.

 

הקשר ההתקפי פרנקו ברינזה בן ה-36 חתם לעונה אחת בבולוניה ועבר מצ'זנה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי