גארת' בייל: "השער החשוב ביותר בקריירה שלי"

בייל. יש עוד הרבה עבודה
בייל. יש עוד הרבה עבודה | צילום: GettyImages

עיתוני בריטניה בטירוף מניצחון ווילס על בלגיה: "השער היה עוצר נשימה"

(גודל טקסט)

הוולשים בטירוף הבוקר (שבת) ואיתם עיתוני בריטניה אחרי שגברו על בלגיה 0:1 ועלו לראש הבית הישראלי. "ניצחון מדהים שמקרב את וויילס לראשונה לטורניר רשמי מאז 1958", כתב ה'דיילי מייל'. גארת' בייל שאומנם ניצל טעות נוראית של ראדג'ה ניאנגולאן שנגח לעברו את הכדור וכבש, אבל הוולשי הראה לרפא בניטס שישב ביציע שיש על מי לסמוך וקיבל את הציון הגבוה ב'דייל מייל' 8.5. ארון ראמזי אחריו עם 7.5.

 

בייל שכבש שערים חשובים רבים עבור ריאל מדריד, אמר אחרי המשחק שהשער שכבש נגד בלגיה הוא הכי חשוב שלו בקריירה. "השגנו את הניצחון שרצינו, לא הפסדנו עוד במשחקי הבית ושיחקנו מצוין. כשהיינו צריכים, החזקנו בכדור. האמת שלא האמנתי שנוליך את הבית אחרי שישה משחקים, אבל בואו נהנה ויש עוד הרבה עבודה".

 

 

העיתון כתב על בייל: "הכדור הגיע אליו כאילו בהילוך איטי. אחרי שנים של החמצות ושל 'כמעט' בנבחרת וויילס ועכשיו כזה שער. שחקן אחר אולי היה קופא על מקומו, היה עושה את הדברים בחיפזון, אבל לא בייל. בלגיה נתנה לו מרחב תמרון מפתיע שמונה מטרים מהשער. הוא עשה את הדברים לאט, אבל בטוח והוא כבש בקור רוח כזה שזה היה עוצר נשימה".

 

 

הבלגים לא נכנסו למשחק הזה בקרדיף עם הכנות אופטימליות. מאמן הנבחרת הבלגית מארק וילמוטס היה במו"מ עם שאלקה 04 ושלוש שעות לפני שריקת הפתיחה פרסם ה'בילד' ששאלקה ירדה מהעסקה. וילמוטס הגיב בזעם: "זה הדלפה מכוונת משאלקה וזה חוסר אחריות למסור ידיעה כזאת לעיתון לפני משחק כל כך חשוב שלנו". הוא טען שהוא החליט לרדת מהשיחות ואמר שההתנהלות של שאלקה היתה "בדיחה רעה".

 

קשר רומא, רדאג'ה ניאנגולן, שנגח לאחור ומסר כדור מושלם לבייל לכיבוש ביקש סליחה אחרי המשחק "עשיתי טעות. רציתי למסור את הכדור לטיבו קורטואה לידיים, אבל לא חישבתי נכון את הנגיחה. הייתי בטוח ששחקני וויילס חוזרים אחורה, אבל טעיתי. ההפסד הזה כואב, אבל למדנו לקח חשוב".

 

 

מארק וילמוטס אמר: "היינו צריכים להפסיד כנראה באיזה משחק. אמרתי לשחקנים שאני נשאר איתם עד ליורו 2016 ואני לא עובר לשאלקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי