מבוכה לקבוצת מכבי תל אביב ששבה ממחנה האימונים באוסטריה. אנשי המכס בנמל התעופה בלוד עצרו במהלך היציאה של הקבוצה במסלול הירוק מספר שחקנים ובדקו את התיקים האישיים שלהם.
אצל מספר שחקנים ביניהם גם הקפטן ערן זהבי וגילי ורמוט נתפסו מוצרים שונים בהם בקבוקי יין שלא הצהירו עליהם. השחקנים שעוכבו מיהרו לשלם קנסות בגובה אלפי שקלים.
במכבי תל אביב הבהירו כי אנשי המכס והנוכחים במקום עשו רעש גדול סביב האירוע בו היו למספר שחקנים בקבוקי יין אותם רכשו הבוקר בנמל התעופה של וינה.
המועדון פרסם תגובה רשמית לפרסומים בתקשורת לאחר נחיתת הקבוצה בארץ: "שחקני מכבי ת"א יודעים ומבינים את הדרישות והציפיות מהם. במידה והם נהגו לא כשורה, הנושא יטופל בתוך המועדון"
מה דעתך על הכתבה?