גרין נשאר בגולדן סטייט, פירס חתם בקליפרס

שאמפרט. נשאר אצל בלאט
שאמפרט. נשאר אצל בלאט | צילום: Gettyimages

אולדריג' שסירב ללייקרס מתקרב לפיניקס, שאמפרט יישאר בקליבלנד

(גודל טקסט)

ליגת ה-NBA נגמרה לפני יותר מחודש, גם הדראפט עבר חלף לו, אבל הליגה פעילה מתמיד כששוק השחקנים החופשיים לא מפסיק להפתיע אותנו.

 

מנהלי פיניקס ספגו הרבה ביקורת בשל המהלכים שעשו בטרייד דדליין בחודש פברואר, אבל כנראה שהיה שם היגיון בשיגעון, כשלפנות בוקר (חמישי) החתימו הסאנס שני שחקנים משמעותיים. הראשון היה ברנדון נייט שיישאר בקבוצה לחמש השנים הקרובות עבור 70 מיליון דולר. אליו יצטרף טייסון צ'נדלר שהגיע כשחקן חופשי ויחתום על חוזה לארבע שנים בשווי 52 מיליון דולר. החתימה של צ'נדלר יכולה להפוך למשמעותית יותר, מכיוון שעל פי הדיווחים כעת למרכוס אולדריג' מעוניין להגיע לקבוצה משום שירד ממנו עומס בהגנה. במהלך הלילה נפגש אולדריג' עם ראשי הלייקרס ועל פי הדיווחים "לא התחבר לקובי בראיינט".

 

 

קליבלנד ממשיכה לסגור עסקאות עם השחקנים החופשיים שלה.  אחרי שאתמול התבשרנו כי קווין לאב ישאר בקבוצה של דייויד בלאט, הלילה הצטרף אליו גם אימאן שאמפרט שחתם על חוזה לארבע שנים בשווי 40 מיליון דולר.

 

עוד אחד מכוכבי הגמר שנשאר בקבוצתו הוא דריימונד גרין, שלאחר קשיים מסויימים במהלך המו"מ עם גולדן סטייט, חתם הלילה על חוזה לחמש שנים בשווי 85 מיליון דולר.

 

 

בניגוד לדיווחים אתמול ולאחר שאיבדו את דמארה קארול לטורונטו, אטלנטה הצליחו להשאיר במועדון את פול מילסאפ לשלוש השנים הבאות בהם ירוויח 59 מיליון דולר. כזכור, אורלנדו הציעו לו חוזה של 80 מיליון דולר לארבע שנים, אך הוא בחר להישאר בקבוצה שהגיעה לגמר המזרח.

 

הקינגס ממשיכים לאותת שהם יהיו שחקן מרכזי בשוק ההעברות. הלילה שלחה סקרנהאט בטרייד את ג'ייסון תומפסון וקארל לנדרי במטרה לפנות מקום בתקרת השכר, אך גם את ניק שטאוסקס ובחירת סיבוב ראשון עתידית לפילדלפיה בתמורה לשני שחקנים בינ"ל שלא צפויים להגיע לליגה (ניקולה מיטרוביץ' וארתוראס גדאיטיס).

 

פול פירס התאחד עם דוק ריברס בקליפרס ויחתום על חוזה לשלוש שנים במסגרתו ירוויח 18.5 מיליון דולר. ההחתמה אמורה לשפר את הסיכויים להישארותו של דיאנדרה ג'ורדן, שנפגש אתמול במשך חמש שעות עם דאלאס.

 

בזמן שהכוכבים של שוק ההעברות מתמהמהים, מספר קבוצות החלו להחתים שחקנים מדרג הביניים. ממפיס סיכמה עם ברנדן רייט היעיל לחוזה ידידותי מאוד בשווי 18 מיליון דולר לשלוש שנים. ניו אורלינס תחתים את עומר אשיק על חוזה בשווי 58 מיליון דולר לחמש שנים.

 

בוסטון סיכמה עם הפוורוורד השוודי יונאס ירבקו לשנתיים בהם ירוויח 10 מיליון דולר ואת ג'יי קראודר שהגיע במהלך העונה לחמש שנים בהם ירוויח 35 מיליו דולר. קייל סינגלר יעזוב את דטרויט ויצטרף לאוקלהומה סיטי שם ירוויח 25 מיליון דולר בחמש השנים הקרובות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי