פרס לא ייכנע לדרישותיו של ראמוס. דה חאה סיכם?

ראמוס. לא מוכן להתפשר בדרישותיו
ראמוס. לא מוכן להתפשר בדרישותיו | צילום: Gettyimages

ביונייטד מוכנים לשלם לבלם 12 מ' יורו לעונה, השוער מתעקש על ספרד

(גודל טקסט)

העיתון 'אס' הספרדי ממשיך לדווח שדויד דה חאה בדרך לריאל מדריד וסרחיו ראמוס בדרך ההפוכה, כשיונייטד צפויה לצרף את הוגו לוריס מטוטנהאם. בתוך כך, התבטא איקר קסיאס שהוא כעוס שהוצע לטוטנהאם.

 

יחד עם זאת נאמר על ידי ה'מארקה' שעם ראמוס מדובר בסאגה של ממש. 2.5 מיליון יורו (לעונה) מפרידים בין דרישתו של ראמוס למשכורת שנתית של 10 מיליון יורו לבין ההצעה של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס שמוכן לשלם רק 7.5 מיליון יורו הפער, כנראה, בלתי ניתן לסגירה.

 

 

ראמוס משחק כבר 10 שנים בריאל מדריד, הוא רוצה להרוויח כמו גארת' בייל במועדון, אבל בקבוצה מסרבים. במועדון סבורים שמבחינת הדימוי של השחקן הוא לא שווה למועדון משכורת כל כך גבוהה למרות שבכדורגל נטו הוא שווה את הסכום. האופטימיים סבורים שפרס יחזור מחופשה ויסגור את העסקה כפי שעשה ביולי 2011 בפעם הקודמת עם ראמוס, אבל נראה שהאופציה שהוא יעבור ליונייטד נראית רצינית מתמיד.

 

פרס. לא נכנע לדרישות (gettyimages)

 

החיבה שיש לראמוס למנצ'סטר יונייטד ידועה מראש. כבר ב-2013 הוא התבטא בראיון ל'דיילי מייל', כי היא הקבוצה היחידה בפרמיירליג שמזכירה לו את ריאל מדריד. "המשפחה שלי היא מסביליה, אבל אבא שלי תמיד היה אוהד של מנצ'סטר יונייטד", גילה בראיון.

 

באשר לדה חאה, הוא לא יסכם כנראה בריאל מדריד לפני ה-6 ביולי אז יחזור מחופשה. הוא אמור לחזור מאוחר יותר לאימוני מנצ'סטר יונייטד לפי אישור מהמנג'ר לואיס ואן חאל. לאחר מכן השדים האדומים צפויים לצאת למשחקי הכנה בארה"ב. בריאל מדריד כבר הציעו לדה חאה חוזה עד 2020 ומשכורת שנתית של 5.5 מיליון יורו לעונה. למעשה לפי הדיווח הוא כבר סגר את תנאיו בבלאנקוס.

 

דה חאה וקאסיאס. חילופי דורות? (gettyimages)

 

במנצ'סטר יונייטד הציעו לו חוזה טוב יותר, שבעה מיליון יורו לעונה, אבל דה חאה רוצה לחזור למשפחתו במדריד שדוחקת בו (יחד עם חברתו) לעשות זאת. ריאל מדריד מוכנה לשלם עליו 25 מיליון יורו. לפי הל'אקיפ יונייטד במו"מ עם טוטנהאם על רכישת הוגו לוריס במקום דה חאה. הספרס דורשים אף הם 25 מיליון יורו.

 

74 אחוז מקוראי העיתון 'אס' הביעו את התנגדותם שדה חאה יעבור לריאל מדריד בעסקה סיבובית עם ראמוס. הצלע השלישית במועדון איקר קסיאס שעשוי לעזוב התבטא: "אתה נותן את כל הנשמה שלך למועדון ובסופו של דבר מציעים אותך לטוטנהאם". אוהדי התרנגולים בוודאי יעלבו מההצהרה הזאת.

 

אחרי שפטר צ'ך סגר כבר בארסנל (חסרה הודעה רשמית בלבד) האפשרויות של קסיאס לשחק הן עדיין בטוטנהאם, פ.ס.ז', רומא, פנרבחצ'ה וב-MLS). הוא כנראה ידחה הצעה לשחק בקבוצה אחרת בליגה הספרדית.

עוד באותו נושא: איקר קסיאס, פלורנטינו פרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי