אבדיה: "חזרתי לקצב". פורזינגיס: "אנחנו חייבים שישמור על הרמה הזאת"

play
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 13.11 07:16

אבדיה הציג יכולת טובה מול הג'אז והודה: "התקשיתי בתחילת העונה, מקווה להמשיך במגמה". חברו לקבוצה שיבח: "עשה כל מה שדני צריך לעשות. גם הוא יודע כמה הוא חשוב לנו". והיה גם רגע אחד שסיפק את התשובה לפרשן הבכיר שביקר אותו

(גודל טקסט)

אחרי פתיחת עונה מגומגמת, ייתכן שדני אבדיה פותח דף חדש. הלילה (בין שבת לראשון) הפורוורד הישראלי השלים משחק שני רצוף בספרות כפולות, כשתרם 13 נקודות יחד עם 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 3 חטיפות וחסימה, ועזר לוושינגטון להפתיע 112:121 את יוטה, מוליכת המערב. הוויזארדס רשמו ניצחון שלישי רצוף על אף ההיעדרות של בראדלי ביל החולה, ואבדיה שפתח בחמישייה ממשיך לקבל יותר דקות, ויותר ביטחון. הלילה הוא שיחק 34 דקות – שיא עונתי – ובזמן שהיה על הפרקט וושינגטון ניצחה ב-22 נקודות. זה קרה גם בזכות ההגנה שלו שממשיכה להיות אמינה (גם כתב "האתלטיק" טוני ג'ונס שמסקר את יוטה, התרשם וצייץ ש"אבדיה הוא חתיכת שומר על שחקני כנף"), אבל גם בזכות האסרטיביות שהראה גם בצד ההתקפי.

"אני פשוט משחק חזק. אני עדיין מרגיש שאני יכול להיות יותר אגרסיבי, אבל היום פשוט ניצלתי את ההזדמנויות שנתנו לי", אמר אבדיה בסיום על היכולת ההתקפית שלו. "אני זורק הרבה כל יום, ועובד על זה קשה. התקשיתי קצת בהתקפה בתחילת העונה, אבל זה יכול לקרות. לפעמים יש עליות וירידות. אני מרגיש שחזרתי לקצב, ומקווה להמשיך עם זה".

"דני אבדיה חתיכת שומר"

"אפשר לראות איך הביטחון של אבדיה נבנה"

המשחק "המרשים" של אבדיה במספרים

הוא הגיע גם ל-250 אסיסטים ב-NBA

האם זה יכול להימשך עד סוף העונה? זה עדיין טעון הוכחה

אבדיה סיים את המשחק עם 4 מ-6 מהשדה (כולל 1 מ-2 מהשלוש), ו-4 מ-4 מהעונשין. באחד המהלכים בשלהי הרבע האחרון, הוא זיהה נתיב לצבע, ניסה להטביע וסחט עבירה, ברגע שהמחיש שהוא כבר פחות מהוסס ביחס למשחקים אחרים העונה, וסיפק סוג של תשובה לזאק לואו, הפרשן הבכיר של ESPN שכתב בסוף השבוע האחרון שאבדיה "איבד את הביטחון". לאחר מכן הוא דייק בשתי זריקות העונשין, ועזר לוויזארדס לתפוס מרחק בטוח מהג'אז.

"דני קרא את המשחק היטב, עשה את המהלכים הנכונים, שמר חזק", החמיא לו קריסטאפס פורזינגיס, שצלף 31 נקודות, והיה המצטיין. "הוא היה ממש טוב, ועשה את כל מה שדני צריך לעשות כדי שיהיה לו משחק טוב. הוא שחקן חשוב עבורנו, ואנחנו צריכים שהוא ישמור על הרמה הזאת כדי להיות טובים. הוא מודע לזה, וממשיך לעבוד קשה. אני שמח שהיה לו משחק סולידי כזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי