"קסיאס הבטיח לתת לי את החולצה בישראל"

ראיקוביץ' ב04.11 הוא יגשים חלום
ראיקוביץ' ב04.11 הוא יגשים חלום | צילום: אסף קליגר

פרדראג ראיקוביץ' ממכבי ת"א התאכזב: "הוא נתן את החולצה לג'ורדי קרויף"

(גודל טקסט)

פרדראג ראיקוביץ' התראיין היום (שבת) בסרביה וסיפר כי התאכזב מאוד שלא קיבל את חולצתו של איקר קסיאס מכיוון שאקס ריאל מדריד בחר לתת אותה לאיש החזק במכבי ת"א, ג'ורדי קרויף. 

ראיקוביץ' גדל על קסיאס והוא מעריץ אותו מילדות. עבורו המשחק מול פורטו בו נוצח 2:0 היה סגירת מעגל ענקית, אבל הוא התאכזב כאשר הגיע אליו אחרי סיום המשחק וגילה שהשוער כבר החליט למי הוא נותן את חולצתו: "המנהל הספורטיבי של המועדון, ג'ורדי קרויף, היה הראשון להגיע לקסיאס ואני איבדתי את ההזדמנות לקבל את החולצה של המשחק, לא התייאשתי, אבל זה מאכזב אותי מאוד". אמר הסרבי.

 

 

לאחר המשחק התברר שראיקוביץ' ששוחח עם קסיאס אחרי המשחק וקיבל ממנו  לקבל את חולצתו בגומלין מול פורטו שיתקיים באצטדיון סמי עופר ב-04.11. 

 

ראיקוביץ' הצעיר הסביר: "מאז שהתחלתי לשחק כשוער איקר הוא הוא המודל לחיקוי שלי. הערצתי אותו מהרגע הראשון עוד כששיחקתי ביאגודינה, ראיתי בטלוויזיה כל משחק בו הוא נטל חלק. עקבתי אחריו בטלוויזיה או באינטרנט. גם היום אני מעריץ אותו ושואף להיות טוב לפחות כמוהו".

 

ראיקוביץ': "אני לא יכול לחכות ליום המשחק" (Gettyimages)

 

השוער הסרבי הוסיף: "איקס קסיאס התנצל בפניי על כך שלא נתן לי את החולצה והבטיח להחליף איתי חולצה כשהוא יגיע לישראל. זה לא רחוק. אני כבר לא יכול לחכות לזה שהשמש תזרח ויגיע יום המשחק מול פורטו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי