יש לו מה להגיד: העצות של יורגן קלופ

קלופ ולוקאס. יצליח להוציא ממנו יותר?
קלופ ולוקאס. יצליח להוציא ממנו יותר? | צילום: Gettyimages

מנג'ר ליברפול יודע כיצב לשפר את ללאנה, לוקאס, צ'אן והחברים. העצות בפנים

(גודל טקסט)

יורגן קלופ לא הפסיק לחייך מאז הגיע לליברפול וגם אחרי ה-0:0 מול טוטנהאם טען שזו תוצאה מצוינת, אבל הוא גם החליט להקשיח עמדות ואסר על נשות השחקנים להגיע למתקן האימונים במלווד.

 

למרות זאת הוא פופולארי מאוד כבר עכשיו בקרב השחקנים, האוהדים והתקשורת. שוער בורוסיה דורטמונד בעבר, מיץ' לאנגרק, שעבר הקיץ לשטוטגרט הסביר מה סוד ההצלחה של קלופ: "הוא רק נכנס לחדר וכבר יודע איך לשפר אותך כשחקן. שתי דקות של נאום כדי לשכנע את כולם למה הם צריכים לתת את הנשמה עבור המועדון. הוא אמר לנו פעם 'לא איכפת לי אם השחקנים שלי טובים או פחות טובים על כר הדשא כל עוד הם נותנים מאה אחו מעצמם".

 

 

נראה שדברי קלופ לשחקנים אכן עזרו. כולם ביחד רצו נגד טוטנהאם 116 קילומטר ב-640 ספרינטים. זה שיא העונה בקבוצה. אצל ברנדן רוג'רס הם היו פחות מחויבים.

 

קלופ יודע כיצד לשפר את שחקניו ובציטוטים שנחשפו אמר על אדם ללאנה: "הוא צריך לרוץ על החיים שלו. אני יודע שהוא יכול לעשות 20-30 אחוז יותר". על פליפה קוטיניו: "אתם לא חושבים שהוא יכול לשחק יותר טוב? ברור שכן". על לוקאס: "אתם לא חושבים שהוא יכול לחלק כדורים לימין ולשמאל? ברור שהוא יכול". על אמרה צ'אן: "הוא ילמד מתי למסור ומתי לרוץ".

 

על ג'יימס מילנר אמר קלופ: "הוא השחקן המושלם ומקצוען. הוא פשוט מכונה יש לו את הכל". מילנר הגיב: "הוא בדיוק מה שהוא נראה. זה לא הצגה. הוא רוצה שנהנה מכדורגל ורק מבקש מאיתנו לתת 100 אחוז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי