דור פרץ ודמארי יתורגלו בהרכב הנבחרת

גוטמן. רוצה הרכב התקפי
גוטמן. רוצה הרכב התקפי | צילום: דני מרון

אם ישראל תעלה לשלב הפלייאוף, משחק הבית ייערך באיצטדיון טדי

(גודל טקסט)

ישראל ממשיכה בהכנותיה למשחק הקריטי מחרתיים (שבת) נגד קפריסין במוקדמות יורו 2016. הנבחרת תקיים באיצטדיון טדי אימון נוסף, בו מתכוון אלי גוטמן לנסות הרכב מהיר יותר וחד יותר כדי ליצור מערך התקפי ברור. אתמול לאחר האימון התקיימה התייעצות מקצועית בין המאמן לעוזרו יוסי אבוקסיס ונקבע כי באימון היום יתורגלו דור פרץ בקישור האחורי ועומר דמארי בחוד ההתקפה על חשבונם של בירם כיאל ומואנס דאבור.

 

אלי גוטמן רוצה את דמארי בחזרה בהרכב, לאחר שהחלים מהפציעה ושב לשחק. הסיבה העיקרית היא התיאום המצוין שהוכיח עצמו בתחילת הקמפיין עם גילי ורמוט, ערן זהבי וטל בן חיים. המאמן הלאומי אמור להשתמש במשחק, לפי ההתפתחויות במגרש, גם בחלוצים הנוספים שלו, דאבור ותומר חמד, כשההחלטה מי יהיה החלוץ הפותח בהרכב תתקבל רק באימון המסכם ביום שישי.

 

 

המאמן מתלבט גם בין כיאל שפתח את העונה מצוין בברייטון לדור פרץ, שגילה יכולת טובה והרשים את גוטמן באימון אתמול, כמו גם במשחקיה של מכבי תל אביב. הצוות המקצועי מקיים שיחות עם השחקנים והתקווה הגדולה היא שיתוף הפעולה בין זהבי לוורמוט. קפטן מכבי ת"א, אשר תופקד במשחקים הקודמים בעמדת החלוץ, אמור לשחק נגד קפריסין מתחת לחלוץ, העמדה האהובה עליו.

 

זהבי "מייעץ" לגוטמן, אתמול באימון (דני מרון)

 

ההתאחדות לכדורגל העבירה על פי בקשת אופ"א את שמו של אצטדיון טדי בירושלים בו תארח נבחרת ישראל את יריבתה בשלב ההצלבה, אם וכאשר תעלה אליו. המשחקים, בשיטת בית וחוץ, יתקיימו בחודש נובמבר. ההתאחדות לכדורגל העדיפה את טדי על פני איצטדיון סמי עופר בחיפה. 

 

שחקני הנבחרת. ישחקו בטדי גם בחודש הבא? (דני מרון)

עוד באותו נושא: דור פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי