אנריקה: "עוד 10 דקות והיינו משווים מול סביליה"

אם המשחק היה נמשך עוד 10 דקות היינו משווים. אנריקה
אם המשחק היה נמשך עוד 10 דקות היינו משווים. אנריקה | צילום: AFP

אמרי ניצח אמש את הבלאוגרנה (1:2) לראשונה אחרי 20 ניסיונות כושלים

(גודל טקסט)

ברצלונה מתחילה לחוש את חסרונו של ליאו מסי. מפלס הלחץ בקטלוניה עולה והאליפות מתרחקת לאחר שהקבוצה של לואיס אנריקה הפסידה פעם נוספת, הפעם לסביליה בחוץ 2:1.

 

"אף אחד אצלנו לא מאושר מההפסדים האלה", אמר אנריקה בסיום המשחק, "זה מדהים שעזבנו את האיצטדיון עם רק שער אחד לטובתנו. לשתי הקבוצות היו הרבה הזדמנויות ואני בטוח שאם המשחק היה נמשך עוד 10 דקות היינו משווים. צריך לברך את סביליה על הניצחון והמאמצים שהם עשו. אנחנו לא בשיאנו, אבל אני בטוח שהמספרים שלנו ישתנו בעתיד". 

 

 

אנריקה מתכוון בין השאר לבעיטה של ניימאר (במשחקו ה-100 במועדון) שבעט כדור חופשי שעבר לאורך כל קו השער ולא נכנס פנימה.

 

'האל מונדו דפורטיבו' פרסם בשער שלו את הכותרת: "הקורות הארורות", וכתב: "ניימאר, סוארס וסנדרו בעטו לקורות". ניימאר קיבל ציון 3 כוכבים, אבל לואיס סוארס, מוניר, מסצ'ארנו, ג'ורדי אלבה, ג'רמי מתייה ואפילו קלאודיו בראבו שחזר לשער אחרי פציעה קיבלו רק ציון 1.

"הגענו למספר הזדמנויות שלא ניצלנו, וסביליה לעומת זאת הגיעה לשני מצבים אותם כבשה מיד", אמר איבן ראקיטיץ', ששיחק בעבר בסביליה, "אנחנו חייבים להתארגן ובמשחקים הבאים לעשות הכל כדי לנצח. הקבוצה זכתה בכל התארים עונה שעברה וזה טבעי שכל קבוצה בליגה רוצה לנצח אותנו".

 

ניימאר נבלם במשחק ה-100 בבארסה (AFP)

 

הנתון הבא ידהים אתכם. מאמן סביליה, אוניי אמרי, ניצח לראשונה את ברצלונה כמאמן לאחר 20 נסיונות כושלים המשותפים לכל הקבוצות בהן אימן: אלמריה, ולנסיה, סביליה וכן ספרטק מוסקבה. עד לניצחון היום הפסיד אמרי לברצלונה 14 פעמים וסיים בשש תוצאות תיקו. מתוך 20 המשחקים בהם לא ניצח ספג 53 שערים וקבוצותיו כבשו רק 22 שערים. "היתה לנו סינרגיה נפלאה בין ההתקפה לבין ההגנה" אמר בסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי