טיול בהיכל: 70:85 לסרביה על ישראל

דוסון. נקודת אור בנבחרת
דוסון. נקודת אור בנבחרת | צילום: עדי אבישי

משחק הכנה מאכזב לנבחרת. דוסון היחיד שבלט עם 20 נקודות

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל התמודדה הערב (שבת) במשחק הכנה, ראשון מבין שניים (השני מחר), לקראת אליפות אירופה בצרפת בחודש הבא, מול נבחרתה החזקה של סרביה, סגנית אלופת העולם. דיאור פישר, שסובל מאלרגיה, לא שיחק, עם זאת חזרו לסגל ליאור אליהו ויוגב אוחיון, שלא השתתפו בשלושת משחקי ההכנה במקדוניה.

 

יכולת חלשה של ישראל שסיימה את המשחק עם שתי שלשות בלבד מ-17 נסיונות. מנגד, שליטה מוחלטת בלא כל מאמץ של האורחים. בסיום, 70:85 לסרביה.

 

 

לפני המשחק התקיים טקס הוקרה לחברי נבחרת ישראל משנת 1979 שסיימו במקום השני באליפות אירופה. למעלה מ-5000 צופים הגיעו להיכל כדי לחזות המשחק.

 

דוסון וכספי. זה לא נראה טוב (צילום: עדי אבישי)

 

מהלך המשחק: 

 

רבע ראשון:

נבחרת ישראל פתחה עם מקל, לימונד, כספי, אליהו וצ'וברביץ'. המשחק נפתח בצורה מהוססת על ידי שתי הנבחרות ובתום שלוש דקות הורה לוח התוצאות על 3:3. סרביה עלתה ל-5:10 אחרי שש דקות של משחק. סל ראשון של כספי, אך מנגד מטווח של הסרבים שירדו להפסקה בין הרבעים ביתרון 15:23 עם שלשה של סימונוביץ' על הבאזר.

 

אדלשטיין. לא ציפה לעוד תבוסה (צילום: עדי אבישי)

 

רבע שני:

אדלשטיין עלה עם הרכב נמוך, ללא כספי ומקל, וספג שלשה מהירה מנדוביץ'. אליהו עם ארבע נקודות, גרם לג'ורג'ביץ' לקחת פסק זמן ביתרון 20:26. שון דוסון, שנכנס כמחליף וניצל אסיסט של אליהו לדאנק מדהים שקבע 30:24. ארבע נקודות רצופות נתנו לסרבים יתרון דו ספרתי, ואדלשטיין לקח פסק זמן.

ישראל נגסה מעט בהפרש של האורחים עם אסיסט של אוחיון למקל ומתפרצת טובה של דוסון שצימקו את ההפרש לארבע בלבד, אך ראדוליצה עם עוד כדור חוזר בהתקפה, ובייליצה דאגו לשמור את הסרבים במרחק בטוח מהישראלים. במחצית, 32:43 לסרביה.

 

רבע שלישי:

דקות טובות של ליאור אליהו מנעו מהסרבים בריחה בתחילת הרבע השלישי. כספי התקשה מול הגנת האורחים, כשרדוליצה בלט אצל הסרבים. שהובילו בבטחה. לאחר שלושה רבעים ישראל עם 0 מ-11 לשלוש. שלשה של נדוביץ' על הבאזר קבעה 50:69 לסרבים בתום הרבע השלישי.

 

מקל מול ההגנה הסרבית (צילום: עדי אבישי)

 

רבע רביעי:

הרבע האחרון כבר שוחק לפרוטוקול בלבד. אדלשטיין נתן דקות משחק לאפיק ניסים ובר טימור. הסרבים לא עצרו ועלו ליתרון 64:80. דוסון במופע אישי, המשיך לככב. בסיום, 70:85לנבחרת סרביה.

 

הרבו לקלוע לישראל: שון דוסון 20 נקודות, ליאור אליהו 12, רביב לימונד וגל מקל 6 כ"א, רוברט רות'בארט, דגן יבזורי ועומרי כספי 4 כ"א. הרבו לקלוע לסרביה: נמניה נדוביץ' 16, מרקו סימונוביץ' 13, מירוסלב ראדוליצה 11, זוראן ארצג 10, מרקו קאליניץ' 9, נמניה בייליצה 8.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי