מכבי ת"א תנסה להותיר חותם של הצלחה

לאוהדים כבר הובטח חורף חם בזכות ההצלחה במוקדמות ליגת האלופות
לאוהדים כבר הובטח חורף חם בזכות ההצלחה במוקדמות ליגת האלופות | צילום: עדי אבישי

הצהובים רוצים אליפות רביעית ברצף במקביל לקמפיין אירופי. וגם: הפריצה הצפויה ומי יסייע לזהבי?

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עברה קיץ מעניין. הטרבליסטית הישראלית אמנם לא ביצעה רכש יותר מדי גדול, אך הספיקה לצרף שלושה שחקנים, בעיקר כשלנגד עיני המועדון, משימת שלב הבתים בליגת האלופות. טל בן חיים, אלי דסה ושלומי אזולאי הצטרפו עד כה. הסופרקאפ אמנם הלך, אך אליפות רביעית תהיה משהו בלתי רגיל. הנה לכם הפגרה הצהובה בתוספת תחזית.                                            

 

נקודת האור:
מכבי ת''א הבטיחה לה ולאוהדיה חורף חם בכך שעלתה לשלב הפלייאוף במוקדמות הצ'מפיונס ליג מה שמבטיח השתתפות בשלב הבתים של מפעל זה או בשלב הבתים של הליגה האירופית במידה ותודח מול פ.צ. באזל. זאת בנוסף בנוסף להכנסה של עשרות אלפי יורו לקופת המועדון.

 

 

תחזית אופטימית:
מכבי ת''א עושה חיל באירופה ומביאה כבוד לעצמה ולמדינה, ותוך כדי ההצלחה באירופה מוכיחה שאפשר להצליח גם בזירה המקומית שומרת על תואר האליפות בפעם הרביעית ברציפות ומוסיפה אליו גביע.

 

תחזית פסימית:
מכבי ת''א בהופעה מבזה בשלב הבתים דבר המשליך על התחרות בליגה המקומית עקב עומס משחקים, עייפות החומר ופציעות. מכבי מסיימת ללא תואר את העונה, המאמן אשר מאבד את חדר ההלבשה ומסתכסך עם ג'ורדי קרויף עוזב באמצע העונה.

 

עקב האכילס:
אם כל הכבוד לסגל הרחב של מכבי נראה כי התלות בערן זהבי תמשך גם השנה. כל עוד אחד מהשחקנים בכירים בקבוצה כמו דור מיכה, גילי ורמוט, טל בן חיים הקשר לא ישפרו את רמתם דבר שיביא להורדת העומס מזהבי או לחליפין לא יגיע שחקן רכש ברמה גבוהה העונה של מכבי תהיה תלויה שוב אך ורק במספר 7 בצהוב.

 


זהבי. עד כמה הצהובים תלויים בו? (עדי אבישי)

 

מי הולך לפרוץ?
דור פרץ, הקשר האחורי בן ה-20 שחקן תוצרת בית שזכה לדקות משחק לא מעטות בעונה שעברה תחת פאקו אייסטראן אמנם בתפקיד הבלם, אמור לעשות את עונת הפריצה שלו בתפקידו המקורי ולמלא את המשבצת שנותרה חסרה לאחר שחרורו של מהראן ראדי.

 


דור פרץ (מימין). העונה שלו? (אודי ציטיאט)

 

דברים שלא ידעתם על הקבוצה:

1) עד תחילת שנות ה-40 שיחקה מכבי במדים כחולים-לבנים ואף כינוי הקבוצה היה "הכחולים".

2) בעונת הכדורגל הראשונה של מדינת ישראל, זכתה מכבי תל אביב באליפות, כשאת שרביט המאמן באותה עונה אחז ג'רי בית הלוי.

3) מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה מישראל שהופיעה בשלב הבתים של ליגת האלופות למרות שלא זכתה באליפות בעונה שקדמה לה.

עוד באותו נושא: דור פרץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי