בכמה שפות יקלל הערב היו"ר עם הקמע?

מזרחי. בהנהלת מכבי יבואו עם סניקרס
מזרחי. בהנהלת מכבי יבואו עם סניקרס | צילום: עדי אבישי

רון קופמן מתכונן להכרעה בין מכבי ת"א לאילת ומודאג מהשיפוט

(גודל טקסט)

ההויה-פרנויה העלתה רמה בבריגדה הצהובה לקראת המשחק המכריע הערב (21:05) מול הפועל אילת.

 

מכבי תל אביב עוד לא הודחה מהפלייאוף, בגלל שניצחה בשני המשחקים הראשונים. זה קרה כאשר אילת באו למשחקים האלו עם מגבת על הכתף, כפכפים ונוגד קרינה בדרך לים. הערב נראה אם האילתים כבר הגיעו להיכל הספורט עם המזוודות בדרך לנתב"ג או שיש להם כמה עניינים לא פתורים עם הפועל ירושלים.

 

 

1 מכבי מפורקת כליל. אם הקלע הבולט יהיה שוב ג'ייק כהן, והריבאונדר הבולט יהיה נייט לינהארט, יחתכו במינהלת ורידים, כי יש הבדל בין אחוזים בהכנסות מ-24 אלף צופים, ל-14 אלף בארנה ובאילת.

 

2 אריק שיבק הכין שיעורי בית במשחק מספר 3, כאשר הוציא את הכדור מהידיים של ג'רמי פארגו. זה היה המבוא לשינוי. ללא פארגו, מכבי לא עוברת את אפילו אשדוד.

 

3 במשחק מספר 4 ניפקו הישראלים של אילת 47 נק', של מכבי רק 31. זה עוד היה טוב, כי אלכס טיוס כבר חולם ברוסית על הכסף הגדול, ובמכבי חולמים על הרגע שבו לא יראו את המאוס הזה יותר.

 

4 בריאן רנדל הוא היחיד שחושב הגנה אצל הצהובים, השאר מרמים ביודעין, אבל הוא כבר נופל מהרגליים. אוחיון כבר נופל מהידיים ושיבק הורה לשחקניו לתת לו דונם לקליעה, ולהתרכז בשאר. אם אוחיון ילך לקמפיין הנבחרת בקיץ, הוא מחסל לעצמו את העונה הבאה. כי הראש רוצה את מה שהגוף לא יכול לתת.

פארגו. כשהוא מנוטרל, מכבי לא עוברת גם את אשדוד (אודי ציטיאט)

 

5 איך מכבי אפשרו לאלישי כדיר לחמוק להם מהחיבוק? אני יודע שדני פדרמן ממש גאון ומחלקת הסקאוטינג זה ממש פאר היצירה, אבל לשמלוק שהוא לא גאון ולא הייתה לו מחלקת סקאוטינג, זה לא היה קורה.

 

6  אפיק נסים מביא לסדרה הזו נשמה, שמחפה על חוסר יציבות בולט. לא בטוח שזה יספיק, אבל הערך הזה לא קיים בצהוב.

 

7  פעם, לפני 23 שנה וחודש, כשעוד הייתה כאן ליגה שעניינה מישהו, היה גמר פלייאוף בין מכבי והפועל ת"א. במשחק החמישי בהיכל, שתי דקות מהפתיחה, לבאן מרסר הוריד פצצה לתומר שטיינהאואר, שהייתה מחסלת את טייסון ומייוות'ר. ראובן וירובניק לא ראה נוק אאוט שמחייב מגבת לבנה והרחקה.

 

הוא ראה רק עבירה בלתי ספורטיבית, כי ראובן תמיד ידע מה לא צריך לראות, זאת אולי הסיבה שהוא הגיע לצמרת העולמית בפיב"א. הערב ישפטו שמש, פוהורילס ורימון. מעניין מה הם יראו ומה לא, בכמה שפות היו"ר עם הקמע ביד יקלל אותם, ובעיקר איך זה ישפיע עליהם. סביר להניח שכל הנהלת מכבי תגיע חמושה בסניקרס כדי לשפר את הזינוקים מהספסל. כבר יומיים עובדים שם על הכוח המתפרץ.

 

כדיר. אצל שמלוק הוא היה לובש את המדים הצהובים (עדי אבישי)

 

8  ואף על פי כן, אף אחד לא ישתומם עם שרידי מכבי ינצחו, ואפילו בהפרש במשחק הזה. הם מביאים מסורת של קילרים, ואילת מביאה רק איכות בשאיפה. אסור לאילת לטעות ולהפסיק ללחוץ לשנייה, כי רפיון ולו רגעי, יסיים לה את העונה הערב.

 

9  השוויון 2:2 הזה בסדרה הוא חומר למחשבה עבור קבוצת אנשים ממינהלת הליגה, שרוצה לגנוב ממכבי אליפות בפיינל-פור, כי אפשר לעשות את זה גם בסדרה, עובדה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי