סבוריט בראיון: "אין אופציה אחרת מלבד ניצחון בדרבי"

אנריק סבוריט
אנריק סבוריט | אריאל שלום

משחק ההגנה ("ההדחה מאירופה עשתה לנו טוב"), הרמה ("יש שש קבוצות חזקות כמונו"), ההבדל מהעונה שעברה ("מכבי חיפה היא ההוכחה שיש שינוי"). וגם: הפועל תל אביב והמטרות. המגן הספרדי שובר שתיקה

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

שיא הדקות ששברה מכבי תל אביב, הרמה בליגת העל, הפער שהצטמצם ממכבי חיפה, המוטיבציה לקראת הדרבי הגדול של תל אביב והמטרות של הקבוצה עונה. רגע לפני המשחק המסקרן בבלומפילד (רביעי ב-20:15), אנריק סבוריט, המגן השמאלי הטוב בישראל,התראיין בספרד.

שיא הדקות ללא ספיגה: "העובדה שלא הצלחנו בליגה האירופית עשתה לנו טוב, כי הבנו שאנחנו צריכים לשפר את משחק ההגנה שלנו ואני שמח שעשינו הישג היסטורי. היינו צריכים להתאמן ולעבוד קשה בשביל לא לספוג במשך 11 משחקי ליגה רצופים. לא מדובר רק בשחקני ההגנה, כל הקבוצה תרמה לכך. כל שבוע מחדש קבוצות מתאימות את עצמן אלינו בגלל שקשה להבקיע נגדנו שערים".

למרות שמכבי תל אביב פתחה את העונה עם תשעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו וזכתה אשתקד באליפות היסטורית, סבוריט הפתיע: "יש בליגת העל שש או שבע קבוצות חזקות לפחות כמונו. ההבדל הוא לא גדול כמו בעונה שעברה וההוכחה לכך היא מכבי חיפה שמפגרת אחרינו רק בשלוש נקודות. הדבר החשוב הוא שנמשיך באותו קו: לנצח, לא לספוג ולהשתפר ממשחק למשחק. באופן אישי, אני מרגיש הרבה יותר נוח בישראל מאשר בעונה שעברה".

המטרות לעונה הקרובה: "רצינו לסיים את העונה שעברה ללא הפסדים, אך בסופו של דבר לא הצלחנו. הפעם אנחנו הולכים הכל – שזה אומר זכייה באליפות ובגביע המדינה".

על הדרבי הגדול של תל אביב: "הוא חושב באותה מידה שהוא יפה. זו לא הפעם הראשונה שאני אומר את זה: כאן בישראל משחקי הדרבי הם אמיתיים. אפילו האוהדים מתחרים ביניהם כדי לראות מי חזק יותר. אני צופה משחק אינטנסיבי. במשחקים מהסוג הזה המיקום בטבלה הוא משני, אין אופציה נוספת עבורנו מלבד מניצחון על הפועל תל אביב".

 

מרוצה בישראל. אנריק סבוריט (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי