מסי יפרוש יום אחד, אולי ממש בעוד כמה ימים. הוא יתלה את הנעליים המוזהבות ואת דגל האלביסלסטה, ויעלה עם אנטונלה ליציע. הוא יישב בחליפה ליד הזוג סוארס, ליד קאפו וארסן ונגר, ושכטר יתקל בו במיקס זון וירוץ להצטלם איתו. מישהו חשב שיבוא מישהו גדול ממראדונה? דעה