מגיש האיינג'לס טיילר סקאגס נמצא מת בחדרו במלון בגיל 27

טיילר סקאגס
טיילר סקאגס | Jayne Kamin-Oncea/Gettyimages

עולם הבייסבול באבל: השחקן שהיה חלק בלתי נפרד מהקבוצה מלוס אנג'לס הלך לעולמו בשיא הקריירה. על פי המשטרה, אין חשד למעורבות פלילית או להתאבדות. מהקבוצה נמסר: "מחשבותינו ותפילותינו עם משפחתו"

(גודל טקסט)
טרגדיה בלתי צפויה בארה"ב: מגיש הלוס אנג'לס איינג'לס טיילר סקאגס נמצא מת הלילה (בין שני לשלישי) במלון בטקסס, שם שהה לקראת המשחק נגד ריינג'רס המקומית במסגרת ה-MLB. המשטרה בודקת את נסיבות מותו, אך עד כה נמסר שלא נראה כי מדובר באירוע פלילי או בהתאבדות.


סקאגס, בן 27 במותו, הוא יליד לוס אנג'לס ונבחר על ידי האיינג'לס בדראפט לפני כעשור. הוא משחק באופן קבוע בקבוצה מאז 2014, לאחר שחזר מתקופה של שנתיים באריזונה שם התחיל את הקריירה הבוגרת שלו, ולא הראה סימנים שבריאותו מתדרדרת. למעשה, הוא השתתף במשחק האחרון של הקבוצה בשבת בו הפסידו האיינג'לס 12:3 לאוקלנד אתלטיקס. הוא היה אמור לקחת חלק גם במשחק הקרוב נגד טקסס ריינג'רס בחמישי. המשחק, כמובן, בוטל בהחלטת שתי הקבוצות.


"בצער רב אנחנו מודיעים כי טיילר סקגאס הלך לעולמו בטקסס", נכתב בהודעת הקבוצה, "טיילר היה, ותמיד יהיה, חלק חשוב במשפחת האיינג'לס. מחשבותינו ותפילותינו עם אשתו קרלי ועם משפחתו בזמנים כואבים אלו".


pic.twitter.com/JEGF0D3kL0

— Los Angeles Angels (@Angels) 1 ביולי 2019




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי