אנתוני דייויס: "לא ביקשתי לעבור ללייקרס, נראה מה יהיה"

אנתוני דייויס
אנתוני דייויס | AFP

הסערה סביב הסנטר של ניו אורלינס פליקנס נמשכת. בהתבטאות ראשונה על הסיטואציה הוא הודה: "אני רק רוצה לשחק, חשובה לי המסורת שאשאיר ולא הכסף. אם אעבור בטרייד? בימים הקרובים נדע"

(גודל טקסט)
קשה שלא להגדיר את דרישתו של אנתוני דייויס לעזוב את ניו אורלינס פליקנס בטרייד כרעידת אדמה ב-NBA. מזה מספר ימים, מאז פורסם רצונו לעזוב והוצאתו על ידי הקבוצה מסרטון הצגת השחקנים (הוא מחוץ לסגל עקב פציעה), מתחוללת סערה בליגת הכדורסל הטובה בעולם.


דייויס כידוע יהיה חופשי בתום העונה הבאה אם לא ישוחרר מניו אורלינס, דבר שכבר לא נראה סביר, והערב (שישי) הוא שבר שתיקה והסביר את דרישתו לעזוב והתייחס בייחוד לדיווחים על רצונו לשחק עם לברון ג'יימס בלוס אנג'לס לייקרס: "מעולם לא הצבתי אולטימטום, גם אני או נציגיי מעולם לא ביקשו מראשי המועדון לעבור ליד ספציפי זה או אחר. אני לא יודע מהיכן זה הגיע, לא מאיתנו".


כשנשאל הסנטר אם הסיבה היא כלכלית, למרות שבעונה הבאה יוכל להשתכר בחוזה מקסימום, הסביר: "שאלו אותי בעבר אם אני מעדיף מסורת או כסף, התשובה היא חד משמעית מסורת. כסף בא והולך, אבל כשאפרוש מכדורסל השאלה היא מה השארתי. זו תהיה השאלה ומה שייזכרו ממני. אני רק רוצה לשחק ואני עובד כדי לשוב לכשירות ולחזור לפרקט. יש לפליקנס את הזכות להשאיר אותי, אבל נראה בימים הקרובים מה יהיה".


I feel like it's my time" ⁣(via @espn)

Anthony Davis has spoken regarding his trade request from the Pelicans ⁣ #NBApic.twitter.com/Cz46g5X6k3

— Hoops Demand (@HoopsDemand) February 1, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי