קובי בראיינט גנב את ההצגה בסטייפלס סנטר, לברון התרגש

קובי בראיינט
קובי בראיינט | AFP

אגדת לוס אנג'לס לייקרס צפה בניצחון שלה על אטלנטה מהיציע, הקהל הריע לו בלי הפסקה, קינג ג'יימס לא נשאר אדיש ("גדלתי על קובי, זה מיוחד עבורי") ואפילו דווייט האוורד שכח מהעבר הבעייתי בין השניים

(גודל טקסט)
גם בעונה שבה לוס אנג'לס לייקרס נראית מצוין ורושמת כבר מאזן של 2:11 לאחר שניצחה הלילה (בין ראשון לשני) את אטלנטה הוקס, אבל כאשר קובי בראיינט מגיע לסטייפלס סנטר, אוטומטית הוא הופך להיות מסמר הערב. ה"בלאק ממבה" צפה הלילה מהיציע בניצחון של הסגולים-זהובים על הנשרים ומשך את רוב תשומת לב, גם את זו של לברון ג'יימס, שסיים עוד יום במשרד עם 33 נקודות, 12 אסיסטים ושבעה ריבאונדים: "אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים מפנה מזמנו ביום ראשון כדי להגיע הנה, אז רק ניסיתי לספק הופעה שתיתן לו סיבה לבוא שוב", אמר "המלך" לאחר המשחק.


בראיינט הגיע יחד עת בתו ג'יג'י בת ה-13, במטרה לקדם את ספר הפנטזיה לילדים שיצר עם המחברת אייבי קלייר. אחד המפגשים המעניינים של הערב התרחש בינו לבין דווייט האוורד, שקיבל מקובי תגית של "שחקן רך" לפני מספר שנים לאחר שהתקופה המשותפת של השניים במדי הלייקרס הסתיימה בטונים צורמים. האוורד, שאפילו השתמש בקו נעלי הנייקי על שם בראיינט העונה, הבהיר שהוא שם הכל מאחוריו: "האם היו רגשות עוינים? זה לא חשוב, זו נחלת העבר. אנחנו בעידן חדש, יום חדש. כולנו באנרגיות חיוביות".


האווירה במפגש בין השניים הייתה בהחלט חיובית, אך בראיינט הפתיע את הסנטר בהתחלה: "הוא נתן לי כאפה על העורף, כמעט נתתי לו מרפק ואז הוא אמר לי 'מה המצב? אתה משחק טוב' זה היה מגניב. שמחתי שהוא הגיע למשחק, היה כיף לראות אותו באולם".




הקהל היה בעננים מהנוכחות של קובי והריע בכל פעם שהוא והבת שלו הופיעו על המסך הענק בתקרת האולם. גם כשהוא נראה לוחץ ידיים ללברון, גם כשהוקרנו הביצועים שלו מהמשחק בו קלע 81 נקודות ואפילו כשהוא נתפס מצלם את בתו עם הקומיקאי קווין הארט, הראפר קוואבו וסלבים אחרים.


"הרגשתי צמרמורת כשהקהל השתגע", אמר מאמן הלייקרס פרנק ווגל, "מגיע לו. הוא אחד הגדולים בתולדות הלייקרס והליגה בכלל בכל הזמנים, אנחנו ברי מזל שהוא צופה בנו מהיציע וזה בהחלט נתן אנרגיות לקהל ולקבוצה שלנו".


בראיינט היה עד לערב היסטורי עבור לברון, שרשם במחצית הראשונה את מדד הפלוס-מינוס הכי טוב שלו ב-17 שנות קריירה: +41. "גדלתי על צפייה בקובי והערצתי אותו. זה סוריאליסטי עבורי, בתור ילד מאקרון, שבחור כמו קובי יפנה מהזמן שלו ויגיע לכאן. גם בשלב הזה של הקריירה שלי, זה עדיין מיוחד", סיכם והוקיר ג'יימס את החוויה.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי