מנהלת הליגה ואיגוד הכדורסל סיכמו: מינוי צוותים לקיום מו"מ

שמואל פרנקל
שמואל פרנקל | אודי ציטיאט

כחלק מהניסיון להגיע להבנות ולחתום על הסכם חדש בין הצדדים שייכנס לתוקף בעונה הבאה, סוכם על הקמת שני צוותים שייצגו כל גוף במהלך השיחות. המסקנות יוגשו בתחילת אפריל

(גודל טקסט)

מנהלת ליגת העל ואיגוד הכדורסל הגיעו היום (שני) להסכמה כי יוקמו משני הגופים צוותים, כל צוות בן שלושה חברים, שמטרתם תהיה להגיע להבנה וסיכום על הסכם חדש בין מנהלת הליגה לאיגוד הכדורסל, שייכנס לתוקף מהעונה הבאה.

בפגישה שהתקיימה אתמול, בהשתתפותם של יושב ראש מנהלת הליגה שמואל פרנקל, יו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי, מנכ"ל האיגוד יענקל'ה בן שושן, יו"ר מכבי ת"א שמעון מזרחי ומנכ"ל מרכז הפועל יורם אורנשטיין, סוכם כי הצוותים יחלו לפעול כבר מהשבוע הבא וצפויים להגיש את מסקנותיהם בתחילת חודש אפריל.

הצוות שייצג את מנהלת ליגת העל בכדורסל נבחר במהלך ישיבת הדירקטוריון שנערכה היום ויכלול את דני בירן (דירקטור חיצוני), יו"ר הפועל ירושלים גיא הראל ויו"ר מכבי ראשון לציון יצחק פרי – יש לציין שנציגי המנהלת לצוות המו"מ יתפטרו מיידית מהנהלת איגוד הכדורסל, כדי למנוע איגוד עניינים. המשמעות היא כי הם לא יוכלו להיות חלק מדיוני האיגוד עד חודש מארס, אז ייערכו גם כך בחירות חדשות. איגוד הכדורסל יודיע בימים הקרובים על נציגיו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי