גינת: "מתרכז רק בהפועל ת"א", רמי כהן: "המילטון עשה טעות"

תומר גינת
תומר גינת | דני מרון

האדומים ערכו מסע"ת לקראת חזרתה של ליגת העל, הקפטן שיעזוב בסוף העונה: "הפועל זה הבית שלי". רמי כהן: "המילטון לא הלך למסיבה או לבר". קסטריטיס: "גאים בגינת"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שבוע וחצי לחידוש ליגת העל בכדורסל, הפועל תל אביב קיימה הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים בה נכחו המאמן יאניס קסטריטיס, היו"ר רמי כהן והקפטן תומר גינת, שיסיים את העונה בקבוצה ולאחר מכן יעבור ללבלואה הצרפתית, בה חתם היום

רמי כהן אמר: "היה חשוב מאוד להחזיר את הכדורסל, אנחנו שמחים להיות פה. פעלנו רבות בשביל לעשות את זה והצלחנו לגבש קבוצה שאנחנו אוהבים עם הרבה חבר'ה שהיו ומספר מצטרפים חדשים. אם היינו הולכים לעונה הבאה אחרי השבתה של חצי שנה, היה קשה מאוד להניע את הגלגלים. כרגע זה אמור להיות קל יותר. השאיפה היא שנוכל להכניס קהל למגרשים. ברמת החזרה לשגרה, אנחנו מקווים שהכל יהיה בסדר ונוכל לשחק כדורסל. בשלב הבא נדבר גם על קהל, קיווינו שזה יקרה מהיום הראשון וזה גם נראה הגיוני לפני שבועיים, אבל כרגע פחות".

על הפרת הבידוד של ג'ורדן המילטון אתמול: "הביקורת שלי הייתה כלפי הניסיונות לחבל בחזרה לשחק כדורסל. ברור שכולם רוצים לעשות את השגרה יותר נוחה. ג'ורדן עשה טעות, הוא אמנם לא הלך למסיבה או בר, אבל הוא נענש ואנחנו נענשנו. ממשיכים הלאה".


רמי כהן (אודי ציטיאט)

על עזיבת הקפטן: "ברכות לתומר, אנחנו מאוד שמחים בשבילו. הכל היה גלוי ועל השולחן. היה לנו ברור שאם תומר ישחק בארץ, זה יהיה רק בהפועל. מצד שני, ידענו על העניין בו בחו"ל. כשהוא הודיע לי שהוא מצא קבוצה לשביעות רצונו, אני מאוד שמחתי בשבילו. אני מאחל לנו שיהיו לנו הרבה קפטנים כמוהו בהמשך".

"כולנו מתרגשים לחזור לעבוד, אנחנו מתאמנים כבר עשרה ימים ויש לנו עוד שבוע וחצי", הוסיף המאמן קסטריטיס, "אנחנו כאן כי אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים". על עזיבתו של גינת: "אנחנו מאוד גאים בו. אני חושב שתומר הוכיח את היכולות, אני מאחל לו בהצלחה בהמשך. כרגע הוא איתנו עדיין ואנחנו שמחים על כך".

גינת עצמו דיבר על המעבר לצרפת בעונה הבאה: "אני שמח ומתרגש, אבל עכשיו זה לא הזמן לדבר על זה. יש לי חודש וחצי בהפועל ת"א, שזה הבית שלי וזה הדבר היחיד שאני מתרכז בו כרגע. כשיגיע הזמן לעשות סיכומים, אני אדבר. כרגע רק הפועל ת"א בראש שלי. אני מתרגש מאוד מחזרת הליגה ומחכה כבר למשחק הראשון".

על תקופת האימונים הקצרה ועומס המשחקים: "מבחינה אישית, אני יכול להגיד שעשינו כל מה שאנחנו יכולים כדי לשמור על הגוף שלנו. אני מקווה שלא נראה פציעות בהמשך העונה. אחרי תקופה כל כך ארוכה שלא מתאמנים וחוזרים לאינטנסיביות גדולה, הסיכון קיים, אבל נעשה את המקסימום ונקווה שכולם יסיימו את העונה בריאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי