פייר ג'קסון הורחק, מכבי ת"א נוצחה במלאגה

דיאנדרה קיין
דיאנדרה קיין | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

הצהובים נכנעו בפעם השנייה העונה מול הספרדים, 83:69, והם כבר עם 11 הפסדים ביורוליג. משחק אומלל לרכז, שספג שתי עבירות טכניות. טיוס מתח שריר ולא חזר לרבע המכריע. 15 נקודות לקיין. המקום השמיני בסכנה?

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב נוצחה הערב (חמישי) בפעם ה-11 העונה ביורוליג ופספסה הזדמנות לברוח ליריבותיה על הכרטיס להצלהב. הצהובים הגיעו למשחק החוץ מול מלאגה עם הרבה תקוות בידיעה שניצחון ירחיק אותם מהירוקים וישאיר אותם במאבק על המקום השמיני מול ספרדית אחרת, באסקוניה. ואכן הפתיחה הייתה כולה של קבוצתו של נבן ספאחיה.


המארחים התעשתו וכפו משחק צמוד כבר ברבע הראשון ובמהלך הרבע השני. ברבע השלישי הם כבר פתחו פער מבטיח מבחינתם. מכבי תל אביב ניסתה לחזור אך ברבע הרביעי, אליו לא חזר אלכס טיוס שמתח שריר, הספרדים נטלו את היוזמה ועלו ליתרון דו ספרתי עליו שמרו עד לסיום.



פייר ג'קסון, ביום אומלל מבחינתו, הציג יכולת פושרת וספג עבירה טכנית שנייה והורחק על ידי השופטים. גם נוריס קול סיפק משחק חלש והצהובים התקשו להתעלות ללא שניים מהשחקנים היותר משמעותיים שלהם.



ספאחיה על הקווים (מכבי תל אביב האתר הרשמי)


מהלך המשחק

רבע ראשון

מכבי פתחה עם מייקל רול, פייר ג'קסון, דיאנדרה קיין, ג'ונה בולדן ואלכס טיוס. הפתיחה של הצהובים הייתה נהדרת והם הוליכו 0:7 ו-2:9. הצד ההתקפי עבד טוב, ההגנתי לא החזיק מעמד זמן רב וחמש נקודות רצופות של ברוקס הורידו את ההפרש של מכבי ל-13:10. עוד שלשה של המארחת קבעה שוויון. הספרדים נטלו את היוזמה ועלו ל-15:19. אדם ווצ'ינסקי קבע את תוצאת המחצית – 19:23 למארחת.



ג'קסון ובולדן. משחק מאופק לשניהם במלאגה (עדי אבישי)


רבע שני

דשון תומאס נכנס טוב לרבע השני עם דאנק ושלשה שהחזירה למכבי את היתרון, 25:26. פראחוסקי קלע עוד שתיים ומאמן מלאגה חואן פלאסה לקח פסק זמן ב-30:34 למכבי תל אביב. 4 נקודות רצופות של ריי מקאלום קבעו שוויון 34. פייר ג'קסון עם מהלך של סל ועבירה קלע את שלוש הנקודות הראשונות שלו הערב. הריצה הצהובה נמשכה וסל של קיין העלה את מכבי תל אביב ל-36:41. מלאגה הגיבה בארבע נקודות משלה וצימקה ל-40:41, הוסיפה עוד שתיים וירדה להפסקה ביתרון נקודה – 41:42.



אלכס טיוס. מתח שריר וירד לקבל טיפול (עדי אבישי)


רבע שלישי

מכבי פתחה את הרבע השלישי עם ארבע נקודות רצופות ועלתה ליתרון 42:45. המומנטום נעצר ופייר ג'קסון ספג עבירה טכנית כשמחה על החלטת שיפוט. נמניה נדוביץ' קלע שלשה, מלאגה עלתה ל-45:49 וספאחיה נטל פסק זמן. דרגאן מילוסבאייביץ' הוסיף שלשה, מלאגה רצה 0:8 ועלתה ל-46:55. סל של ג'יימס אגוסטין קבע 49:58 למלאגה. דיברתולומיאו קלע שלשה ובסיום הרבע, 55:60 לספרדים. 


רבע רביעי

אלכס טיוס שמתח שריר וירד לקבל טיפול, לא יחזור לשחק הערב. הצהובים ניסו לבצע קאמבק אבל זה לא הלך. שלשה של קרלוס סוארס וסל נוסף של ג'יימס אגוסטין הגדילו את יתרון המארחת שטיפס ל-57:67. ספאחיה לקח פסק זמן. פייר ג'קסון במשחק חלש מאוד, הוסיף חטא על פשע, ספג עבירה טכנית שנייה והורחק. מכבי תל אביב הצליחה לחזור למשחק כשקיין צימק ל-64:71 חמש דקות לסיום, מלאגה הגיבה בריצת 0:7 ועלתה ל-66:78. הספרדים המשיכו לקלוע בדרך לניצחון החשוב כל כך מבחינתם. בסיום – 69:83 למלאגה.


קלעו למכבי תל אביב: דיאנדרה קיין 15 נקודות, דשון תומאס 14, ארט פראחוסקי 12, מייקל רול 8, ג'ונה בולדן 6, פייר ג'קסון 5, אלכס טיוס 4, ג'ון דיברתולומיאו 3, נוריס קול 2.


קלעו למלאגה: נמניה נדוביץ' 15 נקודות, ריי מקאלום 13, ג'יימס אוגוסטין 12, ג'ף ברוקס 9, קרלוס סוארס 8, דרגאן מילוסבלייביץ' 7, גיורגי שרמדיני 6, אלברטו דיאס 4, אדם ואצ'ינסקי 4, סאסו סאלין 3, ויני אוקוו 1.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי