ספאחיה: האוהדים לא צריכים להתבייש בקבוצה הזאת

נבן ספאחיה
נבן ספאחיה | דני מרון

אחרי ההפסד 76:75 לפנאתינייקוס, מאמן מכבי תל אביב התייחס למצב הקבוצה: "לפחות נלחמנו. יודע שהיו ביקורות ולוקח אותם עליי. ג'קסון לא היה טוב, אבל יש עתיד לקבוצה הזאת". קול: "עשו מהלך אחד יותר טוב מאיתנו"

(גודל טקסט)

 מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הפסד שלישי ברציפות, הפעם 76:75 לפנאתינייקוס, שפגע קשות בסיכויי הקבוצה בקרב על הפלייאוף.

מאמן הקבוצה נבן ספאחיה אמר בסיום המשחק: "זה היה כמו במשחק מול חימקי. נלחמנו עד הסוף והחטאנו את הזריקה האחרונה. אני לא יכול להגיד כלום לקבוצה. אני יודע איך התחלנו את העונה ואיך התפתחנו. לפחות נלחמנו. אפילו שהייתה עלינו ביקורת לאחרונה, אני לוקח את זה עליי, אבל אני חושב שמכבי ת"א והאוהדים לא צריכים להתבייש בקבוצה הזאת.

"אנחנו יודעים שבספורט מהלך אחד כמו איבוד יכול שלנות הכל במשחק הזה וחסר לנו ניסיון. פייר ג'קסון לא היה טוב, אבל היו אחרים שכן. אני מצטער מאוד בפני האוהדים ורוצה להודות להם על התמיכה ואני חושב שהם לא צריכים להתבייש בעונה הזאת. מכבי תל אביב קבוצה טובה עם הנהלה טובה ועתיד מבטיח ושנה הבאה תהיה הרבה יותר טובה. חוסר הניסיון פגע בנו. עדיין לא מסכם את העונה הזאת, נראה מה יהיה אחרי באסקוניה".


מה הוביל את הקבוצה למצב הזה:
"יש כל כך הרבה פרטים קטנים ומי שמציק לי יותר מהכל זה האיבודים. שיחקנו את ההגנה הכי טובה, אבל איבדנו כדורים והם ניצלו את זה".


המשחק הקרוב מול באסקוניה:
"אני יודע שזה לא פשוט ללכת למשחק כזה. יש לי ניסיון איך הקבוצה תגיב. זה לא קשה אחרי ההפסדים לחימקי ופנאתינייקוס. מקווה שהשחקנים יגיבו בהתאם".


קול. הפסד קשה (דני מרון)


נוריס קול הוסיף: "זה היה הפסד קשה. כל הפסד קשה, אבל להפסיד בנקודה אחרי שהסיכויים היו לטובתנו זה לא קל. הם עשו מהלך טוב אחד יותר מאיתנו במשחק צמוד וזה עשה את ההבדל. תמיד אפשר להסתכל מה יכולנו לעשות טוב יותר, אבל העובדה היא שהפסדנו וזה מה שמשנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי