"לא יכולים לשלוט במה שקורה מסביב, רק לנצח את באסקוניה"

ארטיום פראחוסקי
ארטיום פראחוסקי | מכבי תל אביב - האתר הרשמי

במכבי ת"א דרוכים לקראת משחק ההזדמנות האחרונה מול הספרדים (22:00), קיין: "עשינו אימון אינטנסיבי". מרטינס: "יש לנו כבוד רב למכבי", שנגליה הזהיר: "יש להם קו אחורי מדהים"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תגיע הערב (חמישי, 22:00) למשחק ההזדמנות האחרונה שלה כשתפגוש בפרננדו בואסה ארנה את באסקוניה כשהפסד יחסל באופן סופי את סיכוייה להעפיל לרבע גמר היורוליג.

"האימון היה אינטנסיבי. נכנסנו למגרש ועשינו כמה דברים טובים", אמר דיאנדרה קיין. "בשבילנו המטרה היא רק לנצח את באסקוניה. אנחנו לא יכולים לשלוט בפלייאוף עכשיו, אלא לנסות לנצח את המשחק הזה וגם את המשחק הבא. כל מה שיקרה עם באסקוניה במשחק האחרון הוא מחוץ לשליטתנו, אבל כל מה שאנחנו יכולים לעשות הוא להתמקד בעצמנו ולנצח את המשחק הזה".

"הם משחקים את הכדורסל הטוב ביותר באירופה, ביחד עם צסק"א וכמה קבוצות נוספות", הוסיף הגארד. אנחנו יכול לשלוט רק על מה שאנחנו יכולים לשלוט ולתת את ה-100 אחוז שלנו מהדקה הראשונה עד האחרונה. אני מקווה שנוכל להשיג את הניצחון".

מהעבר השני אמר מאמן הבאסקים פדרו מרטינס: "הגענו למטרה שלנו – להיות תלויים בעצמנו כאשר מגיע המאני טיים, אבל זה ממש לא אומר שהמשימה הושלמה. יש לנו כבוד רב ליריבה. מכבי קבוצה מאוזנת עם שחקנים איכותיים והיא מסוכנת במגרש הפתוח. אנחנו צריכים לשלוט בריבאונד, לשחק הגנה טובה ולהזיז את הכדור בהתקפה".

ארטיום פראחוסקי (מכבי ת
ארטיום פראחוסקי (מכבי ת"א, האתר הרשמי)

"מכבי היא קבוצה מסוכנת שיכולה להיכנס למשחק בכל רגע", הזהיר גם הפורוורד המצוין טורניקה שנגליה. יש להם קו אחורי נהדר עם קלעים טובים וגם שחקנים שעושים את העבודה המלוכלכת בתוך הצבע. יש עליהם לחץ, אבל אנחנו לא צריכים לחשוב עליהם אלא על עצמנו. אנחנו משחקים בבית ונמצאים בתקופה טובה, אז אנחנו חייבים להמשיך ככה".
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי