פנאתינייקוס עוזבת את היורוליג ומצטרפת לליגת האלופות

פנאתינייקוס
פנאתינייקוס | אתר היורוליג

רעידת אדמה? היוונים זעמו על דחיית בקשתם להחליף את ההנהלה וערקו לפיב"א, שם הם ככל הנראה ישחקו החל מהעונה הבאה. באיירן מינכן זכתה לכרטיס חופשי ותשחק בשנתיים הבאות ביורוליג. וילרבאן גם מועמדת

(גודל טקסט)
בעקבות סירובן של קבוצות היורוליג להיעתר לבקשת פנאתינייקוס ולקיים בחירות חדשות להנהלה, החליט נשיא פאו דמיטריס יאנקופולוס, שקבוצתו תפרוש מהמפעל ותעבור לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א.


בדיון שהתקיים במדריד טענה פנאתינייקוס שהיורוליג מנוהל בצורה רעה ולא פרופורציונלית, דבר הפוגע במועדון, ועל כן על הנהלת המפעל הנוכחית להתפטר ולאפשר לאחרים לנהל אותה בצורה טובה יותר. אחרי שהצעתו נדחתה עזב גיאנקופולוס בזעם את הישיבה ואף העלה שני פוסטים זועמים לאינסטגרם.


 

Ρε θα σας τελειωσουμε …με τον Παναθηναικο δεν παιζει κανεις ☘️

A post shared by dimitris giannakopoulos (@dpg7000) on



בראשון מכנה הבוס היווני של פאו את הנהלת היורוליג והיו"ר שלה ברתומיאו "מאפיה" ובשני משבח את ליגת האלופות של פיב"א כבית האמיתי של הכדורסל האירופי.  אגב, ינאקופולוס הורחק לפני חודשיים מלהיות נוכח במשחק פאו לשנה שלמה לאחר שהתעמת עם שופטים והעליב יריבות בחשבון האיסנטגרם. אולי זו גם הסיבה שהתגובות לפוסטים החדשים כוללות אי אמונה במהלך ורומזות שהנשיא היווני בסך הכל עושה פרובוקציה כדי להשפיע על השופטים סדרת רבע הגמר נגד ריאל מדריד.  לפי הדיווחים, לפנאתינייקוס יש חוזה עם היורוליג לפיו אם תעזוב יהיה עליה לשלם קנס בסך 10 מיליון יורו.

 

 

Panathinaikos is returning to where basketball should always have been ….Final !

A post shared by dimitris giannakopoulos (@dpg7000) on



באותה ישיבה, ממנה יצא הבעלים של פאו, הוחלט שבאיירן מינכן היא הזוכה בכרטיס הוויילד קארד לשנתיים והמשמעות היא שהגרמנים ישחקו ביורוליג בעונות 2018/19 ו-2019/20. כמו כן נשקלת אפשרות להעניק כרטיס ווילד קארד נוסף לוילרבאן הצרפתית. בעונה הבאה ישחקו ביורוליג 16 קבוצות, אך החל מעוד שנתיים מספר המועדונים יעלה ל-18.


What?!! No way. https://t.co/BtY5S03qXo

— Tyrese Rice (@ReseRice4) 12 באפריל 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי