לפני אילת: פניני עדיין מתלונן על מחסור בדקות משחק

גיא פניני
גיא פניני | אודי ציטיאט

למרות ששותף במשך רוב המשחק נגד ונציה, היחסים בין הפורוורד לדן שמיר לא נפתרו לחלוטין. הקבוצה תארח את הדרומיים, שפתחו עונה עם שני הפסדים, למשחק חשוב בלוח הזמנים הצפוף כשהיא תלויה הרבה בקאליף וואייט

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

המחזור השלישי בליגת העל ייפתח מחר (שבת) במשחק בין הפועל חולון והפועל אילת.

הפועל חולון שיחקה ביום רביעי בוונציה, הפסידה לאחר שהמשחק נגרר לשתי הארכות ולמרות שלזכותו של דן שמיר יעמוד סגל מלא, הוא עדיין ניצב בפני כמה בעיות. קודם כל, נושא גיא פניני שמתלונן על דקות המשחק המועטות שלו לטענתו עדיין לא נפתר לחלוטין – אם כי הישראלי שיחק 37 דקות בוונציה. הבעיה השנייה היא התלות המוחלטת בקאליף וואייט, שבמידה וייקלע ליום רע הקבוצה עלולה להיות משותקת. הבעיה האחרונה, כמובן, היא התשישות. חולון מגיעה לאחר שבוע צפוף ובנוסף תשחק כבר ביום שלישי מול פאוק סלוניקי, ולוח הזמנים לא ידידותי עבור השחקנים.

הפועל אילת סובלת מפתיחת עונה רעה מאוד, ומגיעה עם מאזן של אפס ניצחונות לעומת שני הפסדים. העיסוק בהחלקות במשחק מול מכבי תל אביב הסתיר מעט את העובדה שהקבוצה שיחקה לא טוב וכרגע נראית כמועמדת להילחם על חייה בליגה.

לנזל סמית'. אילת עדיין ללא ניצחון (דני מרון)
לנזל סמית'. אילת עדיין ללא ניצחון (דני מרון)

החודש מציינים בארץ ובעולם את חודש המודעות לגילוי מוקדם של סרטן השד. במשחק מחר תצדיע חולון לנשות קבוצת "גמאני" (גם אני חליתי בסרטן השד), קבוצה המונה למעלה מ-4000 נשים שחלו בסרטן השד, שמטרתה תמיכה ועזרה במאבק אותו מנהלות הנשים במחלה. כמו כן, הקבוצה מעודדת ומקדמת את הצורך בבדיקה תקופתית מוקדמת. מחר יעלו לטקס הצגת השחקנים שחקני שתי הקבוצות, יחד עם הנשים, לבושים בחולצות ורודות לאות הזדהות עם מאבקן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי