לא עוצרת: מהפך אדיר לפנרבחצ'ה ב-75:79 על צסק"א

יאן וסלי
יאן וסלי | אתר היורוליג

קבוצתו של אובראדוביץ' נקלעה לפיגור דו ספרתי במחצית הראשונה, אבל ריצת 0:19 ברבע השלישי וקאמבק אדיר בדקות הסיום העלו את רצף הניצחונות לתשעה והם שמרו על הפסגה. אולימפיאקוס ובלאט ניצחו 60:69 את ברצלונה

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 ביורוליג נפתח הערב (שלישי) ובמוקד ניצחונה הגדול של פנרבחצ'ה 75:79 על צסק"א מוסקבה, ששמרה על הפסגה בזכות ניצחון תשיעי ברציפות. עוד הערב, אנאדולו אפס מחצה את בודוצ'נוסט 68:106 ובהמשך גראן קנאריה תארח את באסקוניה וברצלונה את דייויד בלאט ואולימפיאקוס.

פנרבחצ'ה – צסק"א מוסקבה 75:79
הריצה האדירה של ז'ליקו אובראדוביץ' וקבוצתו לא נעצרה גם מול האימפריה הרוסית. הטורקים שמרו על המקום הראשון ביורוליג בזכות ניצחון דרמטי והתשיעי ברציפות במפעל, כשגם כשנקלעו לפיגור דו ספרתי (48:33) ברבע השני הם לא נרתעו בדרך למהפך. ריצה של 0:19, לא פחות, נרשמה ברבע השלישי בהנהגת יאן וסלי (19 נקודות ו-10 כדורים חוזרים) ומרקו גודוריץ' (15 נקודות), וגם כשוויל קלייברן (17 נקודות) שמר על יתרון האורחת, ידעו המקומיים לגלות אופי ולהפוך בדקות הסיום. ננדו דה קולו, כוכב צסק"א, קלע שלוש נקודות בלבד וגם פספס הזדמנות למנוע מקבוצתו הפסד שלישי העונה.

אנאדולו אפס – בודוצ'נוסט 68:106
אחרי שני הפסדים רצופים לריאל מדריד ולאולימפיאקוס, קבוצה טורקית נוספת ניצחה הערב. רודריג בובואה צלף 22 נקודות, מהן חמש שלשות, קרונוסולב סימון סייע לו עם 15 בדרך לתבוסה המוחצת. 

ברצלונה – אולימפיאקוס 69:60
קבוצתו של דיווד בלאט רשמו הערב את ניצחונם החמישי בששת משחקיה אחרונים. ניקיטה מיליוטינוב ו-ואסיליס ספאנוליס הובילו את הקבוצה היוונית לבריחה ברבע השלישי ומשם ברצלונה כבר לא חזרה. המועדון הספרדי נמצא בתקופה רעה מאוד שהוא רושם את הפסדו הרביעי ברציפות.


ניצחון חמישי בשישה משחקים לאולימפיאקוס. דיווד בלאט (אודי ציטיאט)

גראן קנאריה – באסקוניה 84:71
אחרי שניצחה את מכבי תל אביב היכל מנורה מבטחים, מארחת גמר היורוליג השיגה ניצחון חוץ נוסף הפעם נגד גראן קנאריה. מאט ג'נינג ושבון שילדס קלעו 16 נקודות כל אחד בצד של הקבוצה המנצחת. אין ספק שחילופי המאמנים בקבוצה הספרדית השפיעה רק לטובה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי