זוסמן: "כנראה תפסנו את צסק"א מוסקבה ביום פחות טוב"

מכבי תל אביב אחרי הניצחון במוסקבה
מכבי תל אביב אחרי הניצחון במוסקבה | אתר היורוליג

כוכב הניצחון של מכבי תל אביב על צסק"א מוסקבה: "אני מרגיש שלקחתי קצת יותר ושמח שהחבר'ה ראו אותי, אבל ניצחנו כקבוצה. מאמין שיש סיכוי להעפיל שלב". וגם: וויצ'יץ' ופרנקל שוב עקצו אחד את השני בטוויטר

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תשוב הבוקר לישראל לאחר הניצחון המדהים 76:93 על צסק"א מוסקבה, שקטע רצף של תשעה הפסדים לאימפריה הרוסית וגם העניק ניצחון ראשון במוסקבה על צסק"א מאז פברואר 2014, אבל היא בעיקר יכולה להודות לכך שכנגד כל הסיכויים היא במרחק של ניצחון אחד בלבד מהמקום השמיני, אחרי שמילאנו נכנעה אמש לבאיירן מיינכן ופנאתינייקוס הפסידה בברצלונה.


בשני המשחקים הבאים ביורוליג תארח מכבי תל אביב את ברצלונה ופנאתינייקוס, ב-17 וב-24 בינואר, וניצחונות לעיני אולם מלא ביד אליהו בהחלט ישפרו משמעותית את סיכוייהם של יאניס ספרופולוס ושחקניו להשתחל בתום העונה הסדירה לשמינייה הראשונה, אחרי שכבר היו עמוק בתחתית הטבלה.


במקביל, שוב לא שקט בגזרה בין ניקולה וויצ'יץ' ליו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל. לאחר שהשניים התעמתו על גבי הטוויטר באמצע השבוע, האירוע חזר על עצמו גם זמן קצר לאחר הניצחון על צסק"א. פרנקל צייץ: "ברכות לשלושת הישראלים שהצטיינו הערב ובמיוחד לזוסמן המצטיין של המשחק", והקרואטי הגיב: "יש לנו מזל שיש את החוק הרוסי ביורוליג וזוסמן יכול לשחק 28 דקות…אה, מצטער, אין חוק רוסי ביורוליג והוא פשוט ראוי לדקות האלה. כל הכבוד, זוס".

ברכות לשלושת הישראלים שהצטיינו הערב ובמיוחד לזוסמן המצטיין של המשחק

— שמואל פרנקל (@shmuelfr) January 11, 2019

@shmuelfr@niral01945751 we are so lucky we have Russian rule in Euroleague so Zoosman got 28 minutes…. ah sorry, there is NO Russian rule in Euroleague, he simply deserves it!
Well done Zoos.

— Nikola Vujcic (@NikolaVujcic7) January 11, 2019

ובחזרה לניצחון האדיר. יובל זוסמן, שקלע 15 נקודות וכאמור שותף ל-28 דקות, נבחר ל-MVP של ההתמודדות ואמר בסיום: "התחלנו את הרבע הראשון לא טוב, לא כמו שציפינו, אבל לאט לאט נכנסנו למשחק וכל פעם ששחקן נכנס למשחק הבאנו אנרגיות חדשות וזה עזר לנו. היה מאוד חשוב להוביל בחצי, שמחנו בחדר ההלבשה וידענו שיש לנו עוד חצי לפנינו וצריך להישאר עם הראש על הכתפיים. לא הורדנו את הרגל מהגז עד סוף המשחק, אבל תפסנו כנראה את צסק"א ביום קצת פחות טוב. שמח שניצחנו ואני תמיד אאמין שהעונה לא נגמרה ושיש לנו סיכוי להעפיל לשלב הבא".


על משחקו אמר זוסמן: "אני משחק משוחרר, את המשחק שלי ושמח שגם הנקודות נכנסנו. אני מרגיש שלקחתי קצת יותר ושמח שהחבר'ה ראו אותי. ניצחנו בתור קבוצה וזה מה שחשוב, אני שמח על הניצחון ומפה אפשר להסתכל רק קדימה".



זוסמן זוכה לאהבה מאוהדי מכבי ת"א, אתמול במוסקבה (אתר היורוליג)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי